?>

Adagöl kısıtlamadan sonra misafirlerini ağırlayacak

Adagöl kısıtlamadan sonra misafirlerini ağırlayacak

Gündem - 5 yıl önce

Aydın'ın Kuşadası ilçesinde pandemi nedeniyle Türkiye genelinde uygulanan 17 günlük tam kapanma dönemini hizmette fırsata çeviren Kuşadası Belediyesi, Adagöl Mesire Alanı’nda gerçekleştirdiği yenileme çalışmalarında son rötuşları yapıyor. Bu kapsamda Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri tarafından 200 araçlık bir otoparkın inşasına başlandı. Kısıtlamaların kaldırılmasının ardından Adagöl, yeniden Kuşadalıların aileleriyle birlikte keyifli vakit geçireceği adres olacak. Kuşadası Belediyesi, korona virüs vakalarının yeniden tırmanışa geçmesi üzerine ülke çapında uygulanan 17 günlük tam kapanmada kentin farklı noktalarında hizmet üretmeye devam ediyor. Bu kapsamda Park ve Bahçeler Müdürlüğü’nün yürüttüğü bakım ve onarım çalışmaları ile bütünüyle yenilediği Adagöl Mesire Alanı’nda da son dokunuşlar yapılıyor. Daha önce kameriyeleri, piknik masaları, yürüyüş ve bisiklet yolları ile otomatik sulama sistemi yenilenen, ardından da peyzaj düzenlemesi yapılan Kuşadası’nın nazar boncuğu Adagöl’de şimdi de 200 araçlık otoparkın inşasına başlandı. Çalışmalar, kaldırımlara begonit taşının döşenmesinin ardından çimlendirme ve aydınlatma sisteminin değiştirilmesiyle sona erecek. Böylece Adagöl Mesire alanı yenilenen yüzüyle tam kapanma döneminde evde kaldıkları için bunalan 7’den 70’e her yaş grubundaki Kuşadalının tekrar rahat bir nefes alacağı yer olacak. Belediye Başkanı Ömer Günel, 17 günlük tam kısıtlama sürecinde farklı noktalarda yürüttükleri çalışmalar ile Kuşadası’nı normalleşme dönemine hazırladıklarını belirterek, “Kapanma sona erdikten sonra evlerinden çıkan hemşehrilerim çok güzel bir Kuşadası ile karşılaşacak. Ancak hepimizin sağlığı için bu süreçte kurallara uyup izole olmak zorundayız. Bizler imkanlarımız ölçüsünde gerekli olan her türlü desteği vatandaşlarımıza veriyoruz. Siz yeter ki evde kalın” diye konuştu.
Haftanın Öne Çıkanları

“Diva Protokolü ile 10 yaşa kadar gençleşmek mümkün”

2021-05-01 20:21 - Sağlık

Triatlon yarışları 22-23 Mayıs’a ertelendi

2021-05-03 19:11 - Spor

Kadın Doğum Hastanesi’nde Endoskopi Ünitesi açıldı

2021-05-04 12:17 - Sağlık

Yaşlı kadının cansız bedenini oğlu buldu

2021-05-03 14:40 - Asayiş

Efeler'de elektrikler kesilecek

2021-05-05 15:17 - Gündem

Taburcu olmayı beklerken hayatını kaybetti

2021-04-30 14:41 - Gündem

“Salgının çocuklar üzerindeki etkisine dikkat edilmeli”

2021-04-30 14:21 - Sağlık

Şampiyonluğu şehir turuyla kutladılar

2021-05-03 13:22 - Spor

Nazilli Belediyesi vatandaşın yanında

2021-04-30 17:33 - Gündem

770 gram olarak dünyaya gelen bebek, 2 ay sonra ailesine kavuştu

2021-04-30 14:34 - Sağlık

İlgili Haberler

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

VALİ VAROL, ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLERE KULAK VERDİ

17:34 - Gündem

AK PARTİ AYDIN’DA KADIN KOLLARINDA YENİ DÖNEM! İLÇE BAŞKANLARI BELLİ OLDU

16:23 - Gündem

ASTİM OSB, GÜCÜNE GÜÇ KATACAK

14:43 - Gündem

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık