?>

Aydın 2022 yılının en sıcak gününü yaşadı

Aydın 2022 yılının en sıcak gününü yaşadı

Gündem - 4 yıl önce

Güldemet Kızıl AYDIN (İHA) - Türkiye’nin en sıcak illerinden biri olan Aydın’da, 2022 yılın en sıcak günü yaşandı. Öğlen saatlerinde 42 dereceye kadar yükselen hava sıcaklığı akşam saatlerinde gölge basınca bile 39 dereceden aşağıya düşmedi. Aşırı sıcak nedeniyle kimse zorunlu olmadıkça evden dışarıya çıkmayınca cadde ve sokaklar bomboş kaldı. Ülke genelini etkisi altına alan sıcak hava dalgasının Aydın’da kendini oldukça yoğun hissettirdi. Bu yıl geç gelen yaz mevsimi kendini iyice hissettirdi. Atatürk Kent Meydanı’nda bulunan termometre gündüz saatlerinde 40 derecenin altına düşmezken akşamüzeri gölge bastıktan sonra da 39 derecenin altına düşmedi. Aniden bastıran sıcaklar nedeniyle şehir merkezi hafta sonu olmasına rağmen en sakin günlerinden birini yaşadı. İl genelinde sıcaklıklar devam ediyor.
Haftanın Öne Çıkanları

HUFEDER Başkanı ile bir araya geldiler

2022-06-30 12:31 - Gündem

Aydın’da suç örgütlerine yönelik 'Tümör' operasyonu

2022-07-01 13:43 - Asayiş

Aydın’da süt sığırı yetiştiriciliği kursu düzenlendi

2022-06-30 13:37 - Gündem

ADÜ Gazetecilik Bölümü ilk mezunlarını verdi

2022-06-29 16:14 - Gündem

Aydınlı işadamı Eşin’nin ‘dedikodu’ isyanı

2022-06-30 14:54 - Gündem

Kuşadası Devlet Hastanesi, büyüyen altyapısı ile umut oluyor

2022-06-29 10:40 - Sağlık

Tarihi eser kaçakçılığından tutuklu müze müdürüne 79 yıla kadar hapis istemi

2022-07-02 18:16 - Asayiş

Duyarsız sürücüler görme engelliler için tehlike saçıyor

2022-06-28 15:26 - Gündem

Milet Antik Kenti’nde baştan sona tarih kokan etkinlik

2022-06-27 13:43 - Kültür - Sanat

Nazilli, yaz kış eğlencenin yaşanacağı mekana kavuştu

2022-07-02 15:12 - Magazin

İlgili Haberler

VALİ VAROL'DAN DOĞANBEY'E TURİZM VİZYONU

22:25 - Gündem

ESKİ BAŞKAN ENGİN BERBEROĞLU VEFAT ETTİ!

20:59 - Gündem

AYDIN'DAN ANKARA'YA "BAYRAK AÇIYORUM" MİTİNGİNE GÜÇLÜ DESTEK

20:20 - Gündem

AYESOB BAŞKANI KÜNKCÜ’NÜN MUTLU GÜNÜ

19:56 - Gündem

BAŞKAN AYKUT ÖZSU'DAN SAĞLIK HİZMETLERİ BAŞKANI UZM. DR. HASİBE ÖZGEÇEN DİNCEL'E ZİYARET

15:54 - Gündem

Günün Manşetleri

VALİ VAROL'DAN DOĞANBEY'E TURİZM VİZYONU

22:25 - Gündem

ESKİ BAŞKAN ENGİN BERBEROĞLU VEFAT ETTİ!

20:59 - Gündem

Manastır Koyu’nda Yaşam Mücadelesi

20:25 - Genel

AYDIN'DAN ANKARA'YA "BAYRAK AÇIYORUM" MİTİNGİNE GÜÇLÜ DESTEK

20:20 - Gündem

İYİ PARTİ LİDERİ DERVİŞOĞLU TANDOĞAN’DAN SESLENDİ: “TERÖRSÜZ TÜRKİYE YALANIYLA ÜLKEYİ BÖLMEK İSTEYENLERE BAYRAK AÇIYORUM”

20:10 - Siyaset