?>

Aydın Büyükşehir Belediyesi, İtfaiyecilik Haftası’nda miniklere eğitim verdi

Aydın Büyükşehir Belediyesi, İtfaiyecilik Haftası’nı, çocuklara yönelik eğitim etkinlikleriyle taçlandırdı.

Genel - 3 yıl önce

Onur Durmuş   AYDIN (İHA) - İtfaiyecilik Haftası çerçevesinde düzenlenen etkinliklerde, çocuklar yangın güvenliği, yangın söndürme teknikleri ve ilk yardım konularında eğitim aldılar. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, İtfaiyecilik Haftası'nın bir fırsat olduğunu belirterek, "Çocuklarımızın yangın güvenliği ve acil durumlar konusunda bilgilenmelerini sağlamak için bu tür etkinlikler düzenliyoruz. Onlara bu önemli bilgileri eğlenceli bir şekilde öğretmek, hem aileleri hem de toplumu daha güvenli hale getirecektir" dedi.  “Uygulamalı eğitim verdiler” Aydın Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekiplerince, itfaiyecilik haftasına özel bir çalışma gerçekleştirdiklerini ifade eden Aydın Büyükşehir Belediyesi Elma Şekerleri Çocuk Gelişim Merkezi Müdürü Buse Muslu, “Bu çalışmada itfaiye erlerimiz, çocuklarımıza itfaiyenin önemini, hangi alanlarda destek olduklarını, evde, okulda dışarıda tehlikeli olabilecek durumlar hakkında bilgilendirmede bulundular. Ayrıca yangın ile karşılaştığımızda neler yapmamız gerektiğini ise uygulamalı olarak gerçekleştirdiler. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanımız Özlem Çerçioğlu’na ve itfaiye ekiplerimize teşekkür ederiz” dedi.  “Çocuklarımızın duyarlılıkları arttı” Küçük Şekerler Çocuk Gelişim Merkezi öğretmenlerinden Adviye Peker ise, “ İtfaiyecilik Haftası çerçevesinde, itfaiye ekiplerimiz bir dizi eğitim verdi. Eğitim çerçevesinde, çocuklarımıza ateşle oynamamaları gerektiği, acil durumlarda itfaiyeye hangi numaradan ulaşılabileceği, evde başlarına gelecek bir durumda neler yapacağı konusunda bilgilendirmeler yapıldı.  Anlatımın ardından uygulamalı olarak bir dizi etkinlik gerçekleştirildi. Bu çerçevede de çocuklarımızın muhtemel yangın durumuna karşı duyarlılıkları artmış oldu. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanımız Özlem Çerçioğlu’na verdiği desteklerden dolayı teşekkür ediyoruz” dedi.  “112’yi aramam gerektiğini öğrendim” Aydın Büyükşehir Belediyesi Çocuk Gelişim Merkezi öğrencilerinden Elif Bakkal, “Bugün yangın durumunda hemen 112’yi aramam gerektiğini öğrendim. Annemize ve babamıza haber vermem gerektiğini öğrendim. Işık ve çakmakla oynamak yangına sebep oluyormuş. Bunlarla oynanamamak gerektiğini öğrendim” dedi. Eğitim sonunda çocuklara katılım sertifikası da verildi.

Haftanın Öne Çıkanları

Maraş ailesinden görkemli sünnet düğünü

2023-09-24 19:37 - Magazin

Atatürk Devlet Hastanesi’nde yeni doktorlar göreve başladı

2023-09-25 11:06 - Sağlık

Aydın Kültür Turizm Derneği, Yörük Ali Efe için 5 bin kişilik lokma döktürdü

2023-09-24 19:36 - Genel

2023-09-27 11:32 - Köşe Yazısı

AK Parti Aydın’da yönetim kurulu üyeleri belli oldu

2023-09-28 15:46 - Siyaset

Germencik İncir Festivali, coşkuyla başladı

2023-09-23 10:16 - Kültür - Sanat

Işıklı Spor, OKT Trailer ile güçlendi

2023-09-28 10:19 - Spor

Yüzlerce vatandaş Yenipazar’da sakin bir pazar geçirdi

2023-09-25 11:28 - Siyaset

2023-09-29 11:40 - Köşe Yazısı

Kuşadası 1922 Spor golcüsünü buldu

2023-09-29 15:05 - Spor

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

KOÇARLI FESTİVAL HEYECANINA HAZIR!

08:33 - Kültür - Sanat

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel