?>

Aydın Büyükşehir’in yol çalışması vatandaşları memnun etti

Umurlu Mahalle Muhtarı Soner Avşar, Armutlu Mahalle Muhtarı Kazım Bilir ve mahalle sakinleri, mahallelerinde tamamlanan sıcak asfalt çalışmalarından dolayı Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkür etti.

Genel - 3 yıl önce

Onur Durmuş   AYDIN (İHA) - Mahalle genelindeki çalışmalar ile ilgili konuşan Umurlu Mahalle Muhtarı Soner Avşar, “Umurlu-Armutlu yolu karşı köylerin tamamını kapsayan bir yol.  Dalama’ya kadar giden bu yol baya bir eskiydi. Köy yollarındaki en uzun hatlardan bir tanesi. Otobanı aratmayacak bir yolumuz oldu. Çiftçilerimiz olsun, karşı köye gidecek vatandaşlarımız olsun gerçekten rahatladılar. Buradan Özlem Başkanıma çok teşekkür ediyorum. Sağ olsun, var olsun” dedi. 

Umurlu-Armutlu bağlantı yoluyla ilgili konuşan Armutlu Mahalle Muhtarı Kazım Bilir, “Bu yol önceden devamlı bozuluyordu. Şimdi ise otoban gibi, geniş bir yol oldu. Mahallemiz ve yan köylerle beraber bu yolu kullanıyoruz. Özlem Başkanımıza sonsuz teşekkür ediyorum” dedi.  ‘‘Umurlu’dan bir enerji Özlem Hanım’a’’ diyerek sözlerine başlayan Umurlu Mahallesi sakini Selma Dikmen, “Özlem Başkanımızı çok seviyorum. Yolumuz güzel oldu. Yol yapılmadan önce salça bile kuramıyorduk. Toprağın içindeydik. Şimdi yolumuz güzel oldu” diye konuştu.  Sıcak asfalt seriminin tamamlanmasının ardından tozdan kurtulduklarını ifade eden Umurlu Mahallesi sakini Şengül Koç ise, “Pencerelerimizi, kapılarımızı açamıyorduk. Salçalarımızı, biberimizi bile yol bittikten sonra yaptık. Özlem Çerçioğlu’na teşekkür ederiz. Allah razı olsun bir kere değil bin kere” diye konuştu.  13 yıldır Umurlu’da yaşadığını ifade eden Özcan Cesur, “Bu yolda önceden çok kaza oluyordu. Allah razı olsun başkanımız el attı. Yolumuz şimdi havaalanı yolu gibi oldu. Başkanımız Özlem Çerçioğlu’na çok teşekkür ediyoruz. Hepimiz memnunuz başkanımızdan. Hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyoruz. Bizlerin derdiyle dertlenip, dertlerimize derman bulduğu için Allah yolunu açık eylesin” dedi.  Yolun önceden çok bozuk olduğunu söyleyen mahalle sakini Ömer Bayraktar ise, ‘‘Araçlarımız zarar görüyordu, şimdi böyle bir sorun kalmadı’’ sözleriyle Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkür etti.  Sözlerine Özlem Çerçioğlu’na teşekkür ederek başlayan Azime Sevim ise, “Tozdan kurtulduk. Yol yapıldıktan sonra pencerelerimizi açabiliyoruz. Yapandan, yaptırandan Allah razı olsun. Bu yol evvelden toz topraktı. Belediye Başkanımız Özlem Çerçioğlu yaptı. O’ndan Allah razı olsun” dedi.  Çalışma öncesinde trafik kazalarının çok sık yaşandığına dikkat çeken Umurlu Mahallesi sakini Mehmet Vergili, “Şimdi çok güzel bir yol yapıldı. Yoldan dolayı Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkür ederiz. Bu yolda emeği geçen herkese Aydın halkı adına, belediye başkanımıza teşekkür ediyoruz” diye konuştu. 

Haftanın Öne Çıkanları

Kuaför Ümit’in mutlu günü

2023-08-31 15:42 - Magazin

İlk Defa Katıldı, İkinci Oldu

2023-08-28 10:59 - Spor

30 Ağustos Zafer Bayramı Didim’de törenlerle kutlandı

2023-08-30 12:56 - Gündem

Kubilay Han, Ece'sine Kavuştu 

2023-08-28 07:21 - Magazin

Kuşadası’nda Zafer coşkusu meydanlara sığmadı

2023-08-30 16:23 - Gündem

SUJE Yaşam Danışmanlığı 1 Yaşında

2023-08-28 13:47 - Magazin

Nazilli Belediyespor Kavrazlı'yı renklerine bağladı

2023-08-30 12:48 - Spor

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu Özlem Çerçioğlu’nun adaylığını açıkladı

2023-08-30 18:05 - Siyaset

2023-08-31 15:26 - Köşe Yazısı

Aydın’da, 30 Ağustos Zafer Bayramı törenle kutlandı

2023-08-30 12:44 - Gündem

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık