?>

Aydın’da çiğ süt destekleme ödemeleri başladı

Aydın’da 12 bin 928 üreticiye çiğ süt destekleme çerçevesinde 54 milyon 946 bin 172 TL ödeme gerçekleştirilecek.  

Ekonomi - 3 yıl önce

Onur Durmuş   AYDIN (İHA) - Aydın İl Tarım ve Orman Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, “2022 yılı Ekim-Kasım-Aralık dönemi çiğ süt desteklemesi çerçevesinde İlimizde 12 bin 928 üreticiye 133 milyon 918 bin 731 litre karşılığında 54 milyon 946 bin 172,22 TL. ödeme yapılacaktır. Ödemeler kimlik son hanesi 4, 6 ve 8 olanlara 14 Nisan 2023 Cuma günü (Bugün) 9, 0 ve 2 olanlara da 20 Nisan Perşembe günü yetiştiricilerin hesaplarına aktarılacaktır. Yetiştiricilerimize hayırlı olsun” denildi.    

Haftanın Öne Çıkanları

Yeniden Refah Partisi'nde İslamiyet Tartışması

2023-04-11 09:00 - Siyaset

Rıdvan Eşin BBP'nin adayı oldu

2023-04-14 09:53 - Siyaset

ADÜ Tıp Fakültesi'nin ilk öğretim üyesi Prof. Dr. Hulki Başaloğlu emekli oldu

2023-04-08 13:34 - Genel

MİLLET ÇANTADA KEKLİK

2023-04-10 15:10 - Köşe Yazısı

ADÜ'de dev skandal!

2023-04-12 17:39 - Genel

CHP'Lİ ÇANKIR: ÜLKEMİZİ AYDINLIK YARINLARA TAŞIMAK İÇİN ÇALIŞMALARA DEVAM EDECEĞİZ

2023-04-09 12:33 - Siyaset

Memleket Partisi'nin Aydın'daki adayları belli oldu

2023-04-09 22:21 - Siyaset

Aydın’da market raflarında ‘Erdoğan sayesinde’ etiketleri

2023-04-07 21:43 - Genel

Yeniden Refah Partisi İlk Toplantısını Yaptı

2023-04-10 23:48 - Siyaset

Patlayan dönercinin sahibi yeni dükkan açıyor

2023-04-11 17:12 - Genel

İlgili Haberler

AYDIN SANAYİSİNİN GURUR TABLOSU: İLK 500’E AYDIN’DAN 15 FİRMA GİRDİ

09:16 - Ekonomi

RESMİ GAZETE'DE YAYIMLANDI: TAKSİTLENDİRME LİMİTİ YÜKSELTİLDİ

09:24 - Ekonomi

İŞ DÜNYASI FİNANSMAN İSTİYOR: ARSLAN’DAN KREDİ ÇAĞRISI!

21:17 - Ekonomi

AYDIN’IN 5 AYLIK İHRACATI 798 MİLYON DOLAR OLDU

17:28 - Ekonomi

BAŞKAN ZENCİRCİ: "KADINLARIMIZ İÇİN ALTERNATİF GELİR KAPISI OLUŞTURDUK"

09:27 - Ekonomi

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık