?>

Aydın’da Evde Sağlık Hizmetleri ekipleri seçimde görev başındaydı

Aydın İl Sağlık Müdürlüğü, Evde Sağlık Hizmetleri ekipleri 156 vatandaşı Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde oy kullanması için sandığa götürdü.   

Genel - 3 yıl önce

Onur Durmuş   AYDIN (İHA) - Aydın İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, “28 Mayıs 2023 tarihinde gerçekleştirilen 2. Tur Cumhurbaşkanı Seçimi'nde; İl Sağlık Müdürlüğümüz tarafından il genelinde evde sağlık hizmeti alan, hasta, engelli ve sağlık tesislerimizde tedavileri süren toplam 156 vatandaşımız, Evde Sağlık Hizmetleri araçlarımız ve Acil Sağlık Hizmetleri ambulanslarımız ile seçim merkezlerine nakilleri sağlandı. Evde sağlık hizmetlerinin 25 ekip 61 personel ve 28 araç ile seçim sürecinde hizmet verdiğini ifade eden İl Sağlık Müdürümüz Dr. Eser Şenkul, vatandaşların demokratik haklarını kullanmalarının ardından ikametlerine ve sağlık tesislerimize geri götürüldüğünü belirterek fedakar sağlık çalışanlarımıza teşekkürlerini ifade etti” denildi. 

Haftanın Öne Çıkanları

Aydınlı Tolunay Kickboks’ta Dünya Üçüncüsü Oldu

2023-05-26 10:11 - Spor

Seda Sarıbaş: Milletimiz demokrasiye sahip çıktı

2023-05-29 10:23 - Siyaset

CHP'Lİ KILINÇ: BU SEÇİM KADIN CİNAYETLERİNE GÖZ YUMANLAR İLE "İSTANBUL SÖZLEŞMESİ YAŞATIR" DİYENLER ARASINDA OLACAK

2023-05-23 19:52 - Siyaset

CHP'li Karakoz 'Türkiye'nin Baharı' için Afyonkarahisar'a demir attı

2023-05-25 09:26 - Siyaset

Uzunırmak'tan Sinan Ogan'a Tepki

2023-05-22 17:25 - Siyaset

Gazeteci Arif Kurt’un acı günü

2023-05-26 11:21 - Genel

AKP’li başkan seçimleri ‘Meksika Açmazı’na benzetti

2023-05-25 10:59 - Siyaset

Söke’nin eski belediye başkan yardımcısı Karakaş, sevinç ve hüznü aynı anda yaşadı

2023-05-22 17:46 - Genel

İl Sağlık Müdürü Şenkul, Buharkent İlçe Devlet Hastanesi'nde çalışmaları yerinde inceledi

2023-05-25 11:52 - Sağlık

Eğitim-İş 5 İlçede Yetkili Sendika Oldu

2023-05-22 21:07 - Siyaset

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık