?>

Aydın'da termometreler 33 dereceyi gösterdi

Türkiye’nin en sıcak illerinden olan Aydın’da, Eylül ayında termometreler 33 dereceyi gösterirken, hava sıcaklıkları mevsim normallerinin üzerinde seyretmesi sebebiyle Aydınlılar sonbahara sevinemedi.   

Genel - 3 yıl önce

Uğur Eser   AYDIN (İHA) - Aydın’da sıcaklıklar mevsim normallerinin üzerinde seyretmeye devam ederken, sonbaharın gelmesine Aydınlılar sevinemedi. Vatandaşlar Eylül ayı ile birlikte hava sıcaklıklarında düşüş beklerken, merkez ilçe Efeler’de termometreler 33 dereceyi gösterdi. Eylül ayı sıcaklık ortalaması 24 derece olan Aydın’da hava sıcaklığı mevsim normallerinin üzerinde seyretmeye devam ederken, sıcaklıkların önümüzdeki günlerde de 30 derecelerin üzerinde seyredeceği tahmin ediliyor. Atatürk Kent Meydanı’nda bulunan ve güneşten korunmak isteyen birçok vatandaş ise park ve bahçelerde serinlemeye çalışırken, meteoroloji verilerine göre hava sıcaklıklarının önümüzdeki haftalarda da etkisini sürdüreceği tahmin ediliyor. 

Meteorolojik verilere göre Aydın’da en düşük hava sıcaklığı 30 Eylül 1970 yılında 7.6 derece olarak ölçülürken, en yüksek hava sıcaklığı ise 1 Eylül 2007 yılında 43.3 derece ile rekor seviyeye ulaştı.

Haftanın Öne Çıkanları

Mehmet Fatih Atay CHP'den istifa ettiğini açıkladı

2023-09-12 11:44 - Siyaset

Kardeşköy Futbol Sahası hizmete hazır

2023-09-15 17:22 - Spor

Demir yumruk Meryem, Türkiye ikincisi oldu

2023-09-11 18:07 - Spor

Muhtar Karhan’dan Çerçioğlu’na pankartlı teşekkür

2023-09-12 10:14 - Genel

2023-09-12 11:56 - Köşe Yazısı

Nazilli’de 30 bin mavi kapak engellilere umut oldu

2023-09-12 10:55 - Genel

Başkan Çerçioğlu: “Ayulaş’ın hiçbir farklı faaliyet kolu yoktur”

2023-09-13 10:24 - Genel

Aydın İl Tarım ve Orman Müdürü Ökdem görevden alındı

2023-09-15 10:10 - Genel

Başkan Çerçioğlu Umurlu Mahallesi'nde muhtarlar ile buluştu

2023-09-11 18:50 - Genel

Didim açıklarında hamsi ve sardalya bereketi

2023-09-18 14:43 - Ekonomi

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

KOÇARLI FESTİVAL HEYECANINA HAZIR!

08:33 - Kültür - Sanat

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel