?>

Aydın Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü yeni döneme hazırlık toplantısı gerçekleştirdi

Aydın Gençlik ve Spor İl Müdürü Cenap Fillikçioğlu, hizmet müdürleri, şube müdürleri, ilçe müdürleri, yurt müdürleri, gençlik merkezi müdürleri ve tesis amirleri ile yeni dönem hazırlık toplantısı gerçekleştirdi. 

Genel - 3 yıl önce

Murat Uçkaç   AYDIN (İHA) - Aydın Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, her bir öğrencinin potansiyelini en üst düzeye çıkarmak ve onların geleceğini aydınlatmak için büyük bir sorumluluk içerisinde çalışmalarını sürdürüyor. Gençlerin bilgiyle donatılmasının yanı sıra, sporun da hayatlarının bir parçası olmasını teşvik eden Aydın Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü gençlerin fiziksel sağlığını geliştirmenin yanında; karakter gelişimi, disiplin, takım çalışması ve liderlik gibi değerli yaşam becerilerini kazanmalarına yardımcı olan sporu sevdirmek için birçok branşta çeşitli çalışmalar yapıyor.  Bu çerçevede Aydın Gençlik ve Spor İl Müdürü Cenap Fillikçioğlu başkanlığında hizmet müdürleri, şube müdürleri, ilçe müdürleri, yurt müdürleri, gençlik merkezi müdürleri ve tesis amirleri ile yeni döneme hazırlık toplantısı gerçekleştirildi. Yeni dönemde yapılacak olan çalışmaların planlanarak detaylıca görüşüldüğü toplantıda Ayın Gençlik ve Spor İl Müdürü Fillikçioğlu, "Aydın ilimizde sporu teşvik etmek ve gençlerimizi spora yönlendirmek için çalışmaya devam edeceğiz. Spor, sadece bedenlerimizi değil, aynı zamanda zihinlerimizi de güçlendirir ve toplumsal dayanışmayı artırır. 2023-2024 eğitim öğretim yılında, gençlerimizin spor alanında daha fazla başarıya ulaşmalarını ve fiziksel aktiviteyi günlük yaşamlarının bir parçası haline getirmelerini teşvik edeceğiz. İlçelerimizdeki spor tesislerini ve kulüpleri desteklemeye devam edeceğiz ve gençlerimize spor yapma fırsatları sunacağız" dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

Mehmet Fatih Atay CHP'den istifa ettiğini açıkladı

2023-09-12 11:44 - Siyaset

Kardeşköy Futbol Sahası hizmete hazır

2023-09-15 17:22 - Spor

ADÜ Tıp Fakültesi Hastanesi, ölmek üzere olan hastayı taburcu etti

2023-09-11 12:12 - Sağlık

Demir yumruk Meryem, Türkiye ikincisi oldu

2023-09-11 18:07 - Spor

Muhtar Karhan’dan Çerçioğlu’na pankartlı teşekkür

2023-09-12 10:14 - Genel

Başkan Özcan yeni eğitim öğretim yılını kutladı

2023-09-11 10:11 - Gündem

2023-09-12 11:56 - Köşe Yazısı

Nazilli’de 30 bin mavi kapak engellilere umut oldu

2023-09-12 10:55 - Genel

Başkan Çerçioğlu: “Ayulaş’ın hiçbir farklı faaliyet kolu yoktur”

2023-09-13 10:24 - Genel

Aydın İl Tarım ve Orman Müdürü Ökdem görevden alındı

2023-09-15 10:10 - Genel

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

KOÇARLI FESTİVAL HEYECANINA HAZIR!

08:33 - Kültür - Sanat

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel