?>

Aydın Valisi Canbolat'ın Gaziler Günü mesajı

Aydın Valisi Yakup Canbolat, 19 Eylül Gaziler Günü dolayısıyla bir mesaj yayımladı.

Genel - 3 yıl önce

Murat Uçkaç   AYDIN (İHA) - Aydın Valisi Yakup Canbolat 18 Eylül Gaziler Günü mesajında, "Ülkemizin her karış toprağına terlerini ve kanlarını akıtarak tarihimize altın sayfalar yazdıran, Türkiye Cumhuriyeti'nin sonsuza kadar yaşamasının en büyük teminatı olan, Türk kahramanlığının sönmeyen meşaleleri Gazilerimizin 19 Eylül Gaziler Günü’nü kutlamanın gurur ve mutluluğunu yaşıyoruz. Aziz milletimizin Atatürk’e şükran ve minnetinin ifadesi olarak 1921 yılında Türkiye Büyük Millet Meclisi tarafından Gazilik unvanının verildiği 19 Eylül tarihi 'Gaziler Günü' olarak kabul edilmiştir. Bu tarih, aynı zamanda gazi ve şehitlerimize duyduğumuz minnet ve saygının da açık bir göstergesidir. Şehitlik ve Gazilik, milletimiz için şereflerin en yücesidir. Üzerinde yaşadığımız coğrafyanın aziz milletimiz için vatan haline dönüşmesi, şehit ve gazilerimizin canları pahasına verdikleri ulvi mücadele ile gerçekleşmiştir. Bu cennet vatan uğruna cepheden cepheye koşan ve şehit olmayı göze alan Gazilerimiz,  cesaretin ve fedakarlığın sembolleri, ülkemizin medarı iftiharıdır. Şehit ve gazilerimizin ortaya koydukları azim ve kararlılıkla ulusal varlığımız elde edilerek bu günlere kadar ulaşılmıştır. Bundan sonra da, kahraman gazilerimizin emanetine asla leke sürdürmeyecek, onların aziz hatırasını ilelebet yaşatacağız. Bize miras bıraktıkları Cumhuriyetimizi birlik ve bütünlük içinde koruyacak, ülkemizi elbirliğiyle daha da güçlendireceğiz. Bu minnet ve şükran duyguları içinde, bugün de, aynı azim ve kararlılıkla milletimizin huzur ve güvenliği için canlarını ortaya koyan güvenlik güçlerimizi; bu uğurda gazi olmuş, şehitlik mertebesine erişmiş kahramanlarımızı saygıyla anıyorum. İstiklal mücadelesinin önderi Gazi Mustafa Kemal Atatürk’e 'Gazi' unvanı verilişinin yıldönümü vesilesiyle, şanlı tarihimizin mimarları olan tüm şehitlerimizi, tüm gazilerimizi rahmetle, minnetle yâd ediyor, saygılar sunuyorum" ifadelerine yer verdi.

Haftanın Öne Çıkanları

Mehmet Fatih Atay CHP'den istifa ettiğini açıkladı

2023-09-12 11:44 - Siyaset

Kardeşköy Futbol Sahası hizmete hazır

2023-09-15 17:22 - Spor

CHP’li Sevim’den Nazilli Belediye Başkan Adaylığına yeşil ışık

2023-09-19 10:48 - Siyaset

2023-09-12 11:56 - Köşe Yazısı

Başkan Çerçioğlu: “Ayulaş’ın hiçbir farklı faaliyet kolu yoktur”

2023-09-13 10:24 - Genel

Aydın İl Tarım ve Orman Müdürü Ökdem görevden alındı

2023-09-15 10:10 - Genel

Didim açıklarında hamsi ve sardalya bereketi

2023-09-18 14:43 - Ekonomi

Söke'de Belediye Başkanlığı için aday adaylığını açıkladı

2023-09-15 17:07 - Siyaset

TARİŞ kuru incir fiyatlarını güncelledi

2023-09-12 16:15 - Ekonomi

İl Sağlık Müdürü Şenkul, ADH’de incelemelerde bulundu

2023-09-15 14:20 - Sağlık

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık