?>

Aydın’da Bağımlılıkla Mücadele Çalıştayı yapıldı

Aydın’da Bağımlılıkla Mücadele Çalıştayı yapıldı

Gündem - 4 yıl önce

Uğur Eser AYDIN (İHA) - Aydın’da “'Ben Olsaydım” temalı Bağımlılıkla Mücadele Çalıştayı, Vali Hüseyin Aksoy’un başkanlığında gerçekleştirildi. Aydın Valiliği koordinasyonunda uyuşturucu, alkol, tütün, davranışsal bağımlılık konularına yönelik “Ben Olsaydım” temalı Bağımlılık Çalıştayı gerçekleştirildi. Aydın Valisi Hüseyin Aksoy’un başkanlığında düzenlenen çalıştayda, ilçelerde yapılan çalışmalar sonrasında hazırlanan ‘Bağımlılıkla Mücadelede Ben Olsaydım Sonuç Raporu' görüşüldü. İl genel durum ve değerlendirmelerine yönelik bağımlılık ile mücadeleyi güçlendirmek amacıyla uyuşturucu, tütün, alkol ve davranışsal bağımlılık ile mücadelede sorunlar ve çözüm önerileri masaya yatırıldı. Özellikle bağımlılık ile mücadelede önemli rol oynayan kurum ve uygulamaların, vatandaşlar tarafından tanınırlığının artırılmasına yönelik yapılacak çalışmalara da dikkat çekildi. Çalıştay öncesinde kısa bir konuşma yapan Aydın Valisi Hüseyin Aksoy; “Halk Sağlığı sorunu olan bağımlılıkta etkin bir mücadele için ortak strateji, çalışma pratiği benimsenerek tıbbi, psikolojik, sosyolojik, ekonomik ve adli yöntemlerin birbirini destekleyici, tamamlayıcı biçimde daha etkin kullanılması gerekmektedir ve bu bağlamda gerçekleştirdiğimiz çalıştayın, ilimize hayırlı olmasını diliyorum” dedi. Aydın İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen çalıştaya Vali Hüseyin Aksoy’un yanı sıra ADÜ Rektörü Prof. Dr. Osman Selçuk Aldemir, Efeler Kaymakamı Cemal Şahin, Aydın İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Macit Engin, Aydın İl Emniyet Müdür Yardımcısı Uğur Er ile kurum müdürleri katıldı.
Haftanın Öne Çıkanları

Cemiyet başkanları Konya'da buluştu

2022-05-13 14:41 - Gündem

Nazilli Sağlık Hizmetleri MYO öğrencilerinden ‘Engelsiz Eğleniyoruz Projesi’

2022-05-17 12:18 - Gündem

Multi Clinic Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi açıldı

2022-05-14 17:14 - Gündem

Masal Garden hizmete açıldı

2022-05-16 12:48 - Gündem

Kuyucak Belediyesi “Hoşgeldin Bebek” ziyaretlerini sürdürüyor

2022-05-18 10:57 - Gündem

Buharkent'teki Geleneksel Keşkek Hayrı'na vatandaşlar ilgi gösterdi

2022-05-11 18:30 - Gündem

Nazilli'de odalardan Künkçü'ye tam destek

2022-05-13 12:28 - Gündem

1150 öğrenci 76 öğretmen peş peşe 2 marşı hep bir ağızdan okudu

2022-05-18 17:50 - Gündem

Ak Partili yöneticilerin iftar sonrası tehlikeli eğlencesi ortaya çıktı

2022-05-12 23:16 - Gündem

Aydın Vakıflar Bölge Müdürü Saraç; "İhtiyaç sahiplerine yardımlarımız sürüyor"

2022-05-13 14:16 - Gündem

İlgili Haberler

YEŞİLÇAM EFSANESİ KADİR İNANIR HAYATINI KAYBETTİ

19:03 - Gündem

BAŞKAN MUSTAFA GALİP ÖZEL: "BOZDOĞAN'A TEK BİR KANALİZASYON YATIRIMI YOK"

18:56 - Gündem

MHP KUYUCAK'TA İLHAN DEMİRKURT TEK ADAY

16:54 - Gündem

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

Günün Manşetleri

KUŞADASI BELEDİYESİ YOL YAPIM ÇALIŞMALARINA ARALIKSIZ DEVAM EDİYOR

19:33 - Genel

BAŞKAN KIVRAK’TAN KAZA MAĞDURU AİLEYE ‘GEÇMİŞ OLSUN’ ZİYARETİ

19:15 - Genel

AYDIN'DA ZEHİR TACİRLERİNE DEV OPERASYON

19:09 - Asayiş

YEŞİLÇAM EFSANESİ KADİR İNANIR HAYATINI KAYBETTİ

19:03 - Gündem

BAŞKAN MUSTAFA GALİP ÖZEL: "BOZDOĞAN'A TEK BİR KANALİZASYON YATIRIMI YOK"

18:56 - Gündem