?>

Banka ve finans sektörü temsilcileri Nazilli ticaret odasının ev sahipliğinde bir araya geldi

Banka ve finans sektörü temsilcileri Nazilli ticaret odasının ev sahipliğinde bir araya geldi

Gündem - 4 yıl önce

Nazilli Ticaret Odası tarafından organize edilen toplantıya Bankaların Şube Müdürleri katıldı    Toplantı NTO VIP salonunda yapıldı. Toplantıda; 2021 ve 2022 yılı ekonomisinin değerlendirmesi yapılırken uygun faizli kredilerden faydalanmak için yapılması gereken konular üzerinde duruldu. Kredi faizlerinin düşünüldüğünün tersine yüksek olmadığını ifade eden banka yetkilileri aslında işletmelerin ihtiyaç duydukları finansman için şu anda kredilerin iyi bir seçenek olduğunu söylediler. Finansal tablolardaki gayrimenkul ve diğer varlık değerlerinin revize edilmesinin işletmenin lehine olacağı, sağlıklı ve güncel bir bilanço sunan işletmeler için kredi maliyetlerinin düşeceği ifade edildi. Bölgenin kalkınması ve gelişmesi için üzerlerine düşen görevi yapmaya hazır olduklarını ifade eden banka yetkilileri; özellikle finans ve mali yönetim konusunda işletmelere her zaman destek olmaya hazır olduklarını, bu konuda NTO ile ortak projeler yapabileceklerini söylediler. Ağırlıklı olarak Ticaret Odası üyelerinin kredi ve finans imkanlarından daha fazla yararlanmaları için yapılması gereken finansal çalışmalar anlatıldı. Öte yandan kredi için başvuru yapan NTO üyesi kobilerin durumlarına uygun finans imkanlarına ulaşması için, banka personeli ve yetkililerinin mümkün olan imkanlar dahilinde işletmelere yardımcı olmaları, yol göstermeleri, alternatif kredi imkanlarıyla ilgili bilgi vermeleri konusu NTO tarafından özellikle ifade edildi. Kobilerin finans ve mali şartlarla ilgili gelişmeleri her zaman takip edemeyebilecekleri göz önüne alındığında banka yetkilileri tarafından yapılacak yönlendirme ve desteğin işletmeler için önemli olduğu aktarıldı. Nazilli Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Nuri Arslan toplantıyla ilgili yaptığı açıklamada "Öncelikle toplantıya katılan Banka Müdürlerimize teşekkür ediyorum. Finans sektörü tarafından sağlanacak destek ve krediler, içinde bulunduğumuz konjonktürde üyelerimiz için hayati önem taşımaktadır. Bununla birlikte mali yapısını bankacılık sistemine uygun hale getirebilen ve güncelleyen kobilerimizin kredi kullanımında bir adım önde olacağını bir kez daha irdelemiş olduk. Bu güne kadar finansal okuryazarlık ve mali tablolarla ilgili olarak Nazilli Ticaret Odası olarak birçok eğitim yaptık, bilgilendirme toplantıları düzenledik. Bunların önemi şu anda daha iyi anlaşılmaktadır. Yine de biraz önce ifade ettiğim gibi bankalarımız tarafından yapılacak finansal bilgilendirmeyi,  yönlendirmelerini ve desteklerini önemsiyoruz.  Her iki tarafın da menfaatine olacak çalışmalar bölgesel ekonomiye güç katacaktır" dedi. Toplantıya Nazilli, Bozdoğan, Buharkent, Karacasu, Kuyucak, Sultanhisar ve Yenipazar’da faaliyet gösteren kamu ve özel bankaların şube müdürleri katıldı. Toplantı toplu fotoğraf çekimi ile sona erdi.
Haftanın Öne Çıkanları

LİMA, Söke’de hizmet ağını yeni mekanlarıyla genişletiyor

2022-06-04 17:14 - Ekonomi

Aydın’ın en hızlı atletleri belli oldu

2022-06-08 11:20 - Spor

Söke Birlik Taksi esnafının UKOME talepleri yerine getirildi

2022-06-03 09:23 - Gündem

Söke Ziraat Odası Başkanı ve Pamukçular Muhtarı Mustafa Tanyeri: "Söke Ovası Özlem Başkan'ımız sayesinde facianın eşiğinden döndü"

2022-06-09 13:15 - Gündem

NGC ile Fibar Tur arasında protokol imzalandı

2022-06-03 09:31 - Gündem

ADÜ'lü genç kalbine yenik düştü

2022-06-03 12:46 - Gündem

ADÜ Sağlık Hizmetleri MYO mezuniyet töreni yapıldı

2022-06-09 12:58 - Gündem

Aydın BŞB filesinde ayrılık

2022-06-07 11:42 - Spor

Araştırma Görevlisi Erbaş, poster dalında üçüncülük ödülü kazandı

2022-06-04 11:31 - Gündem

Başkan Güler, yeni başhekim ile görüştü

2022-06-09 10:09 - Gündem

İlgili Haberler

EFELER'DE GÖNÜLLER BİR OLDU: BAŞKAN YETİŞKİN MUHARREM LOKMASINI PAYLAŞTI

08:38 - Gündem

YEŞİLÇAM EFSANESİ KADİR İNANIR HAYATINI KAYBETTİ

19:03 - Gündem

BAŞKAN MUSTAFA GALİP ÖZEL: "BOZDOĞAN'A TEK BİR KANALİZASYON YATIRIMI YOK"

18:56 - Gündem

MHP KUYUCAK'TA İLHAN DEMİRKURT TEK ADAY

16:54 - Gündem

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

Günün Manşetleri

MHP KÖŞK'TE TEK ADAY MEHMET TAN

13:39 - Siyaset

GERMENCİK BELEDİYESİ ELEKTRİK FATURASI ÖDEMİYOR

13:12 - Genel

EFELER’DE KÜLTÜR VE SANATIN YENİ ADRESİ MUZAFFER İZGÜ OLDU

13:05 - Kültür - Sanat

GERMENCİK BELEDİYESİ’NİN ÇİÇEK KIZLARI SAHNEDE BÜYÜLEDİ

10:36 - Kültür - Sanat

SUAVİ’DEN KOÇARLI’YA ÖZEL SÖZLER: “FAHRİ HEMŞEHRİNİZ SAYILIRIM”

10:29 - Kültür - Sanat