?>

Başkan Arıcı’dan 3 Aralık Dünya Engelliler Günü Mesajı

Koçarlı Belediye Başkanı Özgür Arıcı, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü dolayısıyla bir mesaj yayımladı.

Gündem - 2 yıl önce

Mesajında, engelli bireylerin hayatın her alanında daha aktif ve eşit şartlarda yer alabilmeleri için herkesin sorumluluk alması gerektiğini vurgulayan Başkan Arıcı, “Engelleri hep birlikte aşabiliriz” dedi.3 Aralık Dünya Engelliler Gününün, engelli bireylerin yaşadığı sorunlara dikkat çekmek ve bu sorunların çözümüne yönelik adımlar atmak için önemli bir farkındalık günü olduğunu söyleyen Başkan Arıcı "Bizler, toplum olarak dayanışma ve sevgiyle her engeli aşabileceğimize inanıyoruz. Koçarlı Belediyesi olarak, engelli vatandaşlarımızın hayatlarını kolaylaştırmak ve sosyal hayata katılımlarını artırmak için çalışmalarımıza devam ediyoruz. Onların hak ettiği yaşam şartlarını sağlamak için her zaman yanlarında olacağız” dedi.Başkan Arıcı, ayrıca engelli bireylere karşı herkesin duyarlı olması gerektiğini belirterek “Çünkü bir toplumun gelişmişlik seviyesi, engelli bireylerine verdiği değerle de ölçülür. Engelleri aşmak, hepimizin ortak sorumluluğudur. Tüm engelli vatandaşlarımızın her zaman yanlarında olduğumuzu bir kez daha ifade ediyor, onlara sağlıklı ve mutlu bir yaşam diliyorum” dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

BAŞKAN ÇERÇİOĞLU’NA ERCAN VE ARICI’DAN ZİYARET

2024-11-28 13:42 - Magazin

BAŞKAN ÇERÇİOĞLU’NA ŞEHİR PLANCILARI ODASI’NDAN ZİYARET

2024-11-28 13:38 - Magazin

Ucuza Oturan Esnaf Beldiye Başkanını Tehdit Etti: "Kan Gövdeyi Götürecek"

2024-11-30 10:56 - Gündem

Başkan Kaya’dan emekliye ayrılan çalışanlara anlamlı veda

2024-11-27 10:28 - Magazin

İbrahim Bozkurt, "120 Yıl Önce İle Günümüz Şartları Aynı"

2024-11-27 21:48 - Siyaset

09 Sıfır Atık hareketi kadınların liderliğinde başladı

2024-11-27 17:32 - Gündem

Sevilen iş insanı Naif Oto hayatını kaybetti

2024-11-26 17:10 - Asayiş

Aydın’ın stadyumu için ihale 30 Aralık’ta

2024-11-30 10:07 - Spor

Gamze ve Zuhal’in yüzünde güller açtı

2024-11-29 13:21 - Magazin

Acil Sağlık Hizmetleri toplantısı Aydın’da yapıldı

2024-11-27 09:29 - Sağlık

İlgili Haberler

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

VALİ VAROL, ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLERE KULAK VERDİ

17:34 - Gündem

AK PARTİ AYDIN’DA KADIN KOLLARINDA YENİ DÖNEM! İLÇE BAŞKANLARI BELLİ OLDU

16:23 - Gündem

ASTİM OSB, GÜCÜNE GÜÇ KATACAK

14:43 - Gündem

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık