?>

Başkan Çerçioğlu Gölhisar’da vatandaşlarla buluştu

Başkan Çerçioğlu Gölhisar’da vatandaşlarla buluştu

Gündem - 5 yıl önce

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Gölhisar Mahallesi’nde vatandaşlarla buluştu. Vatandaşların talep ve sıkıntılarını dinleyen Çerçioğlu, tencerenin kaynamadığını söyledi. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Efeler ilçesine bağlı Gölhisar Mahallesi’nde vatandaşlarla bir araya geldi. Yoğun katılımın olduğu ziyarete, birçok mahallenin muhtarları da katıldı. Ziyarette konuşan Başkan Çerçioğlu, vatandaşın tenceresinin kaynamadığını ifade ederek, “Bu süreçte sosyal yardımlara öncelik verdik. Büyükşehir Belediyesi’ne her gün sosyal yardım talebinde bulunmak için en az bin kişi geliyor. Tüpü biten, kömür alamayan, tenceresi kaynamayan, çocuğu aç kalan vatandaşlarımız bize geliyor. Bu da bizim yüreğimizi sızlatıyor. Havalar soğumaya başladı. Birçok vatandaşımızın kömür alacak parası yok. Aydın gibi bereketli olmayan topraklarda yaşayan vatandaşlarımız tencereyi nasıl kaynatacak. Sorun burada başlıyor. Fakat umutsuzluğa kapılmamak gerekiyor. Bizler her zaman vatandaşlarımızın yanındayız” dedi. “Çiftçiye destek olmaya devam edeceğiz” Büyükşehir olarak çiftçilere verilen desteğin devam edeceğini ifade eden Çerçioğlu, “Son bir yılda mazota yüzde 50’den fazla, gübreye yüzde 240, hayvan yemine yüzde 100 zam geldi. Artık tarımla, hayvancılıkla uğraşmak çok zor. Bizler çiftçimize her zaman destek olduk, olmaya da devam edeceğiz” ifadelerini kullandı. “Büyükşehir bizleri hiç yalnız bırakmadı” Ziyarette kısa bir konuşma yapan Gölhisar Muhtarı Bülent Yalçın ise, “Bugün mahallemize gelerek bizleri onurlandıran Topuklu Efemizi ağırlamaktan gurur duyuyoruz. Bugüne kadar ASKİ, Fen İşleri ve sosyal hizmetlerdeki ekipler mahallemizi hiç yalnız bırakmadı. Topuklu Efemiz varsa hizmet var, Topuklu Efemiz varsa, bolluk ve bereket var” dedi. Mesutlu Muhtarı Mehmet Çakaroğlu ise Büyükşehir Belediyesi’nin bütün birimlerine teşekkür ederek, “Büyükşehir Belediyesi’nin bütün hizmetlerini alıyoruz. 50 yıldır yapılmayan zeytinlik yolu vardı, Aydınımızın Topuklu Efesi bu yolu yaptı. Vatandaşlarımız adına kendisine teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu.
Haftanın Öne Çıkanları

Sobacılar Çarşısı'nda hareketlilik başladı

2021-11-15 09:51 - Gündem

Kuşadası’nda Cihan Yıldız fırtınası esti

2021-11-15 09:36 - Magazin

Kadın Danışma Merkezi, ücretsiz hizmetlerine devam ediyor

2021-11-17 17:27 - Gündem

'Zeytin ve Zeytinyağı Festivali' coşkuyla başladı

2021-11-17 09:47 - Kültür - Sanat

Hayalet ağ denizden çıkarılıyor

2021-11-17 14:25 - Gündem

Kuşadası'ndan Kardeş Şehir Marl'a Gençlik köprüsü

2021-11-15 13:08 - Kültür - Sanat

Siyaset ve iş dünyası, açılışta bir araya geldi

2021-11-17 11:34 - Siyaset

Vali Aksoy, sürücüleri uyardı

2021-11-12 16:38 - Gündem

Eşin yalnız bırakmadı

2021-11-15 09:40 - Spor

ADÜ Rektörü Aldemir, Veteriner Fakültesi öğrencileri ile bir araya geldi

2021-11-16 15:31 - Gündem

İlgili Haberler

YEŞİLÇAM EFSANESİ KADİR İNANIR HAYATINI KAYBETTİ

19:03 - Gündem

BAŞKAN MUSTAFA GALİP ÖZEL: "BOZDOĞAN'A TEK BİR KANALİZASYON YATIRIMI YOK"

18:56 - Gündem

MHP KUYUCAK'TA İLHAN DEMİRKURT TEK ADAY

16:54 - Gündem

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

Günün Manşetleri

KUŞADASI BELEDİYESİ YOL YAPIM ÇALIŞMALARINA ARALIKSIZ DEVAM EDİYOR

19:33 - Genel

BAŞKAN KIVRAK’TAN KAZA MAĞDURU AİLEYE ‘GEÇMİŞ OLSUN’ ZİYARETİ

19:15 - Genel

AYDIN'DA ZEHİR TACİRLERİNE DEV OPERASYON

19:09 - Asayiş

YEŞİLÇAM EFSANESİ KADİR İNANIR HAYATINI KAYBETTİ

19:03 - Gündem

BAŞKAN MUSTAFA GALİP ÖZEL: "BOZDOĞAN'A TEK BİR KANALİZASYON YATIRIMI YOK"

18:56 - Gündem