?>

Başkan Çerçioğlu Nazilli’de iftara katıldı

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Nazilli’de vatandaşlarla iftarda buluştu. Başkan Çerçioğlu, vatandaşlara yemek ikram etti.

Gündem - 1 yıl önce

Aydın Büyükşehir Belediyesi Ramazan Ayı boyunca şehrin birçok noktasında iftar sofrası kurmaya devam ediyor. Bu kapsamda Ramazan ayının ilk gününden bu yana Nazilli’de de farklı mahallelerde vatandaşlar iftarını Aydın Büyükşehir Belediyesinin sofralarında yapıyor.

Nazilli 23 Nisan Parkında kurulan iftar sofrasında vatandaşlarla bir araya gelen Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Nazilli Belediye Başkanı Ertuğrul Tetik ve meclis üyeleri ile birlikte vatandaşlara yemek ikram etti. 

Hep birlikte dualarla oruçların açılmasının ardından masaları tek tek dolaşan Başkan Çerçioğlu, vatandaşların büyük ilgisiyle karşılaştı. 

Başkan Çerçioğlu iftara katılan muhtarlara çalışmalarda kendilerine verdikleri destek nedeniyle teşekkür ederek “Mahallelerinizde vatandaşlara selamımızı iletmeyi unutmayın lütfen. Yanımızda olduğunuz ve verdiğiniz destek için teşekkür ederiz.” dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

Genç model evinde ölü bulundu!

2025-03-11 12:33 - Dünya

Buzların Derinliklerinden 6 Yeni Bakteri Keşfedildi!

2025-03-11 13:30 - Dünya

BİR DE 'YILIN DOKTORU' SEÇİLMİŞ Aydın’da Görev Yapan Doktor Tutuklandı

2025-03-13 15:09 - Asayiş

Dervişoğlu: Teröristin kapısına yüz sürenlerle asla oturmayacağız

2025-03-15 11:41 - Siyaset

AYESOB ve ADÜ iş birliğiyle iş sağlığı ve güvenliği eğitimi başlıyor

2025-03-11 16:36 - Eğitim

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Suriye’de mezhep kavgası isteyenler var

2025-03-10 18:30 - Siyaset

CHP’li Bülbül, “Kirli projelerinizi Aydın’dan uzak tutun”

2025-03-15 11:27 - Siyaset

Bursa’da Değişim Rüzgarı: İmamoğlu Halkla Buluştu!

2025-03-13 20:43 - Siyaset

BAŞKAN ÖZSU'DAN UMUT TUNCER'E TEBRİK

2025-03-15 12:50 - Gündem

Özel: CHP’den kriz bekleyenler çok bekleyecek ama iktidarımızı bekleyenler çok beklemeyecek

2025-03-12 22:08 - Siyaset

İlgili Haberler

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

VALİ VAROL, ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLERE KULAK VERDİ

17:34 - Gündem

AK PARTİ AYDIN’DA KADIN KOLLARINDA YENİ DÖNEM! İLÇE BAŞKANLARI BELLİ OLDU

16:23 - Gündem

ASTİM OSB, GÜCÜNE GÜÇ KATACAK

14:43 - Gündem

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık