?>

Başkan Çerçioğlu’ndan ulaşım konusunda tokat gibi cevap

Aydın Büyükşehir Belediye Meclisi Ağustos ayı Olağan Toplantısı’nda konuşan Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, İmar A.Ş’ye yönelik yapılan gerçek dışı haberlere yanıt verdi.

Genel - 3 yıl önce

Başkan Çerçioğlu, ulaşımda tüm belediyelerin zarar ettiğini belirterek, “23 lira 50 kuruşa bilet satmamız gerekiyor, biz 11 liradan veriyoruz. Benzine, mazota zam devam ederse bu böyle devam edecek” dedi.

Konuyla ilgili net konuşan Başkan Çerçioğlu, “İmar AŞ nedir? Ulaşım. Bütün Türkiye’deki belediyeler ulaşımda zarar ediyor. Zam zam zam. Bugün yanlış hatırlamıyorsam, 23 lira 50 kuruş bilet satmamız gerekiyor, biz 11 liradan veriyoruz. Bu aradaki farkı Büyükşehir Belediyesi olarak vatandaşın cebine bizler koyuyoruz arkadaşlar. Benzine, mazota zam devam ederse bu böyle devam edecek. Hemen bir örnek verelim, Bursa Büyükşehir Belediyesi. Aynı ulaşım şirketi” ifadelerini kullandı.

Genel Sekreter Yamen, diğer belediyelerin zarar rakamlarını açıkladı

Başkan Çerçioğlu’nun ardından söz alan Aydın Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Ertuğrul Yamen, diğer büyükşehir belediyelerinin yıllık zarar oranlarını açıkladı. Yamen, “Bursa Büyükşehir Belediyesi ulaşım hizmetlerinde yıllık zararı 222 milyon lira. Küsuratlarını söylemiyorum. Kayseri Büyükşehir Belediyesi ulaşım hizmetlerinin yıllık zararı 185 milyon lira. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi 103 milyon lira. Denizli Büyükşehir Belediyesi 53 milyon lira zararı var” dedi.

Yamen, “Basına yansıyan hususlar iflasla vs. ilgili değil bizim zaten ortada bir maliyetimiz var, bunu da hesaplaması zor değil. Akaryakıt fiyatlarının dünden bugüne geldiği noktadan bizim bakım, onarım, cari giderlerimizin geldiği nokta, lastik fiyatları gibi kalem kalem izah edebilirim. Personel maaşları da bu noktada asgari ücretin geldiği nokta ortada. Bunların hepsi maliyet olarak ne yazık ki yansıyor ama biz yüzde 50’sini son tüketiciye yansıtıyor, geri kalanını ücretsiz taşıyoruz” şeklinde konuştu.

Başkan Çerçioğlu: Yüzde 50 daha ucuz taşıyoruz

Başkan Çerçioğlu ise, “Biz Aydın’da yaşayan vatandaşlarımızı yüzde 50 daha ucuza taşıyoruz. 65 yaş üstü ücretsiz taşınıyor. Türkiye’deki bütün belediyelerin ulaşımları zarar etmekte” ifadeleriyle sözlerini noktaladı.

Haftanın Öne Çıkanları

Demirağ ve Erdemci ailelerinin mutlu günü

2023-08-07 09:47 - Magazin

Düzyol ailesinin mutlu günü

2023-08-07 10:36 - Magazin

“KIZILCAKÖY’DE DEVLET YOK MU?”

2023-08-05 16:11 - Genel

Kuşadası'nın yeni başhekimi Söke'den

2023-08-07 14:17 - Sağlık

Aydın'ın sevilen doktoru hayatını kaybetti

2023-08-07 16:47 - Genel

"Salyangoz Yahnisi Kültürel Yemektir"

2023-08-03 15:22 - Kültür - Sanat

Aydın'da ilk pamuk hasadı Söke'nin Doğanbey Mahallesi'nde yapıldı

2023-08-03 14:50 - Ekonomi

Doç. Dr. Tuncer’den CHP’li Bülbül’e sert yanıt

2023-08-07 13:26 - Siyaset

Nazilli'de yaşayan Bitlisliler aynı çatı altında buluştu

2023-08-05 13:57 - Genel

CHP'li Saatçı'dan dikkat çeken Fatih Atay-Metin Yavuz açıklaması

2023-08-03 15:06 - Siyaset

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık