?>

BAŞKAN ÇERÇİOĞLU SOĞUK KIŞ GÜNLERİNDE ESNAFLARIN VE VATANDAŞLARIN YANINDA

Aydın Büyükşehir Belediyesi, sosyal belediyecilik uygulamalarına hız kesmeden devam ediyor.

Genel - 2 yıl önce

Kış mevsimiyle birlikte hava sıcaklıklarının düşmesinin ardından Büyükşehir Belediyesi, her yıl olduğu gibi bu yılda çorba ikramıyla vatandaşın ve esnafın yüzünü güldürmeye devam ediyor. Uygulamadan çok memnun kaldıklarını dile getiren vatandaşlar, çorba ikramının ekonomik olarak bütçelerine katkı sağladığını belirtti. Vatandaşlar sıcak çorba ikramı için Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkür etti. “Özlem Başkanımız ile gurur duyuyoruz”42 yıldır Aydın’da yaşadığını söyleyen Doğan Kaplan, sabah yürüyüşlerinde Aydın Büyükşehir Belediyesi’nin çorba ikramı ile kahvaltısını yaptığını belirtti. Kaplan, “Özlem Hanımın bu çorba hizmetlerinden ve diğer hizmetlerinden çok memnunum. Her sabah spor yapıyorum, 5-6 senedir de her sabah bu çorbadan içiyorum, sporda denk geldiğimde mutlaka içiyorum. Öğrenciler de içiyor, esnaf da içiyor, bizler de içiyoruz; sabah keyfi oluyor, daha ne olsun ki. Lakabını da güzel koymuşlar ‘Topuklu Efe’ olarak. Gurur duyuyoruz, başarılar diliyoruz” dedi.“Durumu olmayan insanlar buradan çorba alıyor”Ekonomik sıkıntılar yaşayan vatandaşların da çorba ikramından alarak çocukları ile birlikte kahvaltı yaptığına dikkat çeken Mehmet Yanbaşlı, Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti. Yanbaşlı, “Allah bin kere razı olsun. Halkımız burada sabah kahvaltısı yapıyor bunun ile Allah bin kere razı olsun. Çok güzel tadı, güzel olmasa zaten ben içmem de almam da. Durumu olmayan insanlar da tencere ile geliyor, dolduruyorlar; 3-4 kişilik bir aile çoluğuyla çocuğuyla o çorbayı içebiliyor yani” İfadelerini kullandı.Efeler ilçesinde esnaf olduğunu belirten Serdar Türk ise “Özlem Başkandan gayet memnunuz. Eşim ile birlikte işe geldik, buradan çorbamızı aldık yanına da bir simit aldık şimdi işe gidiyoruz, gayet güzel” diye konuştu.“Allah Özlem Başkanımızdan razı olsun”Pazar esnafı Meliha Özalp, çorba ikramından dolayı Başkan Çerçioğlu’na teşekkür ederek, “Ben Özlem Başkandan kapımda bekleseler bile vazgeçmem. Ben onu çok seviyorum, onun için çarşılarda bile kavga ediyorum. Çorba çok güzel, o kadar güzel ki… Allah razı olsun Özlem Başkandan, Allah başımızdan eksik etmesin” dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

BAŞKAN ÇERÇİOĞLU’NA ERCAN VE ARICI’DAN ZİYARET

2024-11-28 13:42 - Magazin

BAŞKAN ÇERÇİOĞLU’NA ŞEHİR PLANCILARI ODASI’NDAN ZİYARET

2024-11-28 13:38 - Magazin

Ucuza Oturan Esnaf Beldiye Başkanını Tehdit Etti: "Kan Gövdeyi Götürecek"

2024-11-30 10:56 - Gündem

ENGELSİZ YAŞAM MERKEZİ HİZMETE GİRDİ

2024-12-04 09:06 - Magazin

Aydın’ın stadyumu için ihale 30 Aralık’ta

2024-11-30 10:07 - Spor

Aykut Özsu, "SMA Değil, Amine Hüma Kazandı" 

2024-12-03 09:33 - Sağlık

Gamze ve Zuhal’in yüzünde güller açtı

2024-11-29 13:21 - Magazin

AK Parti Koçarlı'dan Başkan Arıcı’ya 'Şeffaf Belediyecilik' çağrısı

2024-12-03 08:20 - Siyaset

MİNİK ELLER BU KEZ KEÇEDEN KALEMLİK YAPTI

2024-11-29 17:20 - Eğitim

Aydın'da tacizci kuaför tutuklandı

2024-12-04 10:55 - Asayiş

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık