?>

Başkan Çömden, "Kuyucak Belediyesi olarak her zaman yanlarında olacağız"

Aydın’ın Kuyucak ilçesinde önceki gün meydana gelen yangında zarar gören gıda işletmesini ziyaret eden Başkan Çömden, işletme yöneticilerine ve çalışanlarına geçmiş olsun dileklerinde bulundu.  

Genel - 3 yıl önce

Ali Soydemir   AYDIN (İHA) - Önceki gün elektrik kontağından çıktığı iddia edilen gıda işletmesinin depo kısmındaki yangının yaraları sarılmaya devam ediyor. Yaklaşık 22 ülkeye kuru incir ihracatı yapmakta olan Türkiye’nin en büyük incir ihracatçıları arasında yer alan Çevik İncir firmasındaki yangının yankıları sürüyor. İhracatçı firmanın ana binası bitişiğindeki depo kısmında meydana gelen ve deponun tamamının kül olması ile sonuçlanan yangının ardından geçmiş olsun ziyaretleri de aralıksız sürüyor. Protokol üyelerinden ihracatçı firmaların yetkililerine kadar her dakika ziyaretçilerini ağırlayan firma sahipleri Ali Çevik ve oğlu Mehmet Çevik, kendilerini acı günlerinde yalnız bırakmayan herkese çok teşekkür ettiler.  “Firmamızın yanındayız” Yangın anından itibaren sık sık firma yöneticileri ve çalışanlarını ziyaret ederek ihtiyaçlarını gidermeye çalışan Kuyucak Belediye Başkanı Mehmet Çömden: “Firmamız 2 gün önce yangından zarar görmüştü. Kendilerine sürekli olarak ziyarette bulunarak ihtiyaçlarını gidermeye çalışıyoruz. Tabi ki işletmemiz ihracatçı bir firma ve incir ihracatı yaptığı ülkelere olan taahhütlerini yerine getirebilmesi için gerekeli desteği veriyoruz. Firmamız bölgemiz ekonomisine ve istihdama büyük katkı sağlayan Türkiye’deki en büyük incir işleme tesislerinden bir tanesi. Bu yangından dolayı üzgünüz ama can kaybı olmaması tesellimiz. Geçtiğimiz günlerde olduğu gibi bugün de işletmemiz çalışmaya devam edecek. Biz de Kuyucak Belediyesi olarak her zaman yanlarında olacağız. Sezonda bin 500 tondan fazla bölgenin kuru incirini ihracat yaparak katma değer elde ediyorlar. İşyeri çalışanları da burada oldukları için çok mutlu. Kendilerine tekrardan geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor ve bundan sonraki iş hayatlarında da başarıla diliyorum” dedi.  “Allah herkesten razı olsun” İşletme kurucularından Ali Çevik, acı günlerinde kendilerini yalnız bırakmayan herkese çok teşekkür ederek: “Allah herkesten razı olsun. Acı günümüzde bizi yalnız bırakmadılar” dedi.  “22 ülkeye ihracat yapıyoruz“ İşletmenin Genel Müdürü Mehmet Çevik de konuşmasında yangının ana iletmeye ulaşmadan canla başla çalışanlar sayesinde söndürüldüğünü ifade ederek: “Yangını küçük bir kayıpla atlattık. Yaklaşık 22 ülkeye ihracat yapıyoruz. 200 civarında çalışanımızla 9 ay üretim yapıyoruz. Yangında Allahtan ana binamız, makinelerimiz ve en önemlisi bir tek çalışanımızın bile kılına zarar gelmedi. Çalışanlarımızın ve dostlarımızın manevi gücü ile bu felaketi ucuz atlattık. Bundan sonra daha dikkatli şekilde çalışmaya devam edeceğiz. Yangının ardından bugün üretime yeniden başladık. Ancak depo kısmında bulunan mutfak ve yemekhanemiz zarar gördüğü için belediye başkanımızın desteği ile geçici mutfak ve yemekhane kurarak çalışanlarımızın hizmetine açtık. Sayın Başkanımız Mehmet Çömden ve ekibine çok teşekkür ediyoruz. Bazı basın kuruluşlarında yer aldığı gibi işletmemizin büyük zarar gördüğü ve üretim yapamayacağı haberleri de yanlıştır. Görüldüğü gibi üretimimiz devam ediyor ve ihracat hedeflerimiz de gerçekleştirilecek” dedi. 

Haftanın Öne Çıkanları

Maraş ailesinden görkemli sünnet düğünü

2023-09-24 19:37 - Magazin

Atatürk Devlet Hastanesi’nde yeni doktorlar göreve başladı

2023-09-25 11:06 - Sağlık

Aydın Kültür Turizm Derneği, Yörük Ali Efe için 5 bin kişilik lokma döktürdü

2023-09-24 19:36 - Genel

2023-09-27 11:32 - Köşe Yazısı

AK Parti Aydın’da yönetim kurulu üyeleri belli oldu

2023-09-28 15:46 - Siyaset

Germencik İncir Festivali, coşkuyla başladı

2023-09-23 10:16 - Kültür - Sanat

Işıklı Spor, OKT Trailer ile güçlendi

2023-09-28 10:19 - Spor

Yüzlerce vatandaş Yenipazar’da sakin bir pazar geçirdi

2023-09-25 11:28 - Siyaset

2023-09-29 11:40 - Köşe Yazısı

Kuşadası 1922 Spor golcüsünü buldu

2023-09-29 15:05 - Spor

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

KOÇARLI FESTİVAL HEYECANINA HAZIR!

08:33 - Kültür - Sanat

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel