?>

Başkan Erol, futbol sahası için Ankara'ya gitti

Başkan Erol, futbol sahası için Ankara'ya gitti

Gündem - 4 yıl önce

Uğur Eser AYDIN (İHA) - Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, futbol sahası yapımı için sözleşme imzalamaya Ankara’ya gitti. Aydın’ın Buharkent ilçesindeki Feslek ve Gelenbe Mahallelerine nizami futbol sahası yapılacak. Mahallelere yapılacak olan sahalar için Ankara’ya giden Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol ise Spor Toto Başkanlığı’na giderek sözleşme imzalayacak. Konu ile ilgili sosyal medya üzerinden yaptığı paylaşıma “Bir projemiz daha hayata geçiyor” notunu düşen Başkan Erol, verdikleri sözlerin her zaman arkasında olduklarına vurgu yaptı. Başkan Erol, yaptığı paylaşımda “Ankara yolundayız. Bir projemiz daha hayata geçiyor. Feslek-Gelenbe Spor Kulübü Başkanımız Tayfun Türkeş, Başkan Yardımcısı Raşit Çetinbağ ile birlikte Feslek-Gelenbe Mahallelerimize yapılacak Nizami Futbol Sahası için Spor Toto Başkanlığı’na sözleşme imzalamaya gidiyoruz. Biz her zaman sözümüzün arkasında durduk. Biz sözünü unutanlardan değiliz” ifadelerine yer verdi.
Haftanın Öne Çıkanları

Başkan Kaplan Jandarma Komutanlığı'nı ziyaret etti

2022-06-14 21:35 - Gündem

Babasının balık avlamak için elektrik akımı verdiği suda öldü

2022-06-20 08:09 - Asayiş

Aydın, Poyraz Efe Altuntaş’ın sünnet töreninde buluştu

2022-06-20 12:56 - Gündem

Sultanhisar MYO'da mezuniyet töreni gerçekleşti

2022-06-17 14:39 - Gündem

ADÜ Fen Edebiyat Fakültesi mezuniyet töreni yapıldı

2022-06-20 10:52 - Gündem

Nazilli Belediyespor, Çağrı Bülbül'le anlaşmaya vardı

2022-06-20 11:59 - Spor

Nazilli'de Otizm Orkestrası ve Korosu konser verdi

2022-06-20 13:30 - Kültür - Sanat

Kazada hayatını kaybeden muhtar İnanç toprağa verildi

2022-06-15 17:04 - Gündem

Başkan kurtuldu, şoförü hayatını kaybetti

2022-06-20 12:29 - Asayiş

EN KISA FIKRA

2022-06-19 17:23 - -

İlgili Haberler

VALİ VAROL'DAN DOĞANBEY'E TURİZM VİZYONU

22:25 - Gündem

ESKİ BAŞKAN ENGİN BERBEROĞLU VEFAT ETTİ!

20:59 - Gündem

AYDIN'DAN ANKARA'YA "BAYRAK AÇIYORUM" MİTİNGİNE GÜÇLÜ DESTEK

20:20 - Gündem

AYESOB BAŞKANI KÜNKCÜ’NÜN MUTLU GÜNÜ

19:56 - Gündem

BAŞKAN AYKUT ÖZSU'DAN SAĞLIK HİZMETLERİ BAŞKANI UZM. DR. HASİBE ÖZGEÇEN DİNCEL'E ZİYARET

15:54 - Gündem

Günün Manşetleri

VALİ VAROL'DAN DOĞANBEY'E TURİZM VİZYONU

22:25 - Gündem

ESKİ BAŞKAN ENGİN BERBEROĞLU VEFAT ETTİ!

20:59 - Gündem

Manastır Koyu’nda Yaşam Mücadelesi

20:25 - Genel

AYDIN'DAN ANKARA'YA "BAYRAK AÇIYORUM" MİTİNGİNE GÜÇLÜ DESTEK

20:20 - Gündem

İYİ PARTİ LİDERİ DERVİŞOĞLU TANDOĞAN’DAN SESLENDİ: “TERÖRSÜZ TÜRKİYE YALANIYLA ÜLKEYİ BÖLMEK İSTEYENLERE BAYRAK AÇIYORUM”

20:10 - Siyaset