?>

Başkan Erol’un Gaziler Günü mesajı

Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, 19 Eylül Gaziler Günü dolayısıyla bir mesaj yayımladı.   

Genel - 3 yıl önce

Onur Durmuş   AYDIN (İHA) - 

 Başkan Mehmet Erol, mesajında şunları söyledi: "Ülkemizin bağımsızlığı ve bütünlüğü için canlarını feda eden, vatan sevgisi uğruna mücadele eden kahraman gazilerimizi bu özel günde selamlıyor ve minnettarlığımızı sunuyoruz. Onların fedakarlıkları, milletimizin birlik ve beraberlik duygularını pekiştirmeye devam etmektedir. Gazilerimiz, ülkemizin her köşesinde tarihi bir miras olarak yaşamaktadır. Bu nedenle Gaziler Günü, onları anmak, saygı göstermek ve tüm milletimizin bu kahramanları unutmamasını sağlamak için büyük bir fırsattır. 15 Temmuz'da aziz milletimiz, istiklal ve istikbali uğruna canlarını seve seve feda etmişlerdir. Onların bu fedakarlığına minnettarız. Bu vatan, şehitlerimizin ve gazilerimizin bize emanetidir. Bizler, vatanımızı, milletimizi ve bayrağımızı korumak için canlarını siper eden kahraman şehitlerimizin ve gazilerimizin emanetlerine sonsuza kadar sahip çıkacağız. Türkiye Büyük Millet Meclisi tarafından büyük önder Mustafa Kemal Atatürk'e verilen 'Gazilik' unvanı ile 'Mareşal' rütbesinin yıl dönümünü ve '19 Eylül Gaziler Günü'nü gurur ve saygıyla anıyor, tüm gazilerimize minnet ve şükranlarımı sunuyorum"

Haftanın Öne Çıkanları

Mehmet Fatih Atay CHP'den istifa ettiğini açıkladı

2023-09-12 11:44 - Siyaset

Kardeşköy Futbol Sahası hizmete hazır

2023-09-15 17:22 - Spor

CHP’li Sevim’den Nazilli Belediye Başkan Adaylığına yeşil ışık

2023-09-19 10:48 - Siyaset

2023-09-12 11:56 - Köşe Yazısı

Başkan Çerçioğlu: “Ayulaş’ın hiçbir farklı faaliyet kolu yoktur”

2023-09-13 10:24 - Genel

Aydın İl Tarım ve Orman Müdürü Ökdem görevden alındı

2023-09-15 10:10 - Genel

Didim açıklarında hamsi ve sardalya bereketi

2023-09-18 14:43 - Ekonomi

Söke'de Belediye Başkanlığı için aday adaylığını açıkladı

2023-09-15 17:07 - Siyaset

TARİŞ kuru incir fiyatlarını güncelledi

2023-09-12 16:15 - Ekonomi

İl Sağlık Müdürü Şenkul, ADH’de incelemelerde bulundu

2023-09-15 14:20 - Sağlık

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık