?>

Başkan Gençay Altınkum’da vatandaşlarla bir araya geldi

Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, Altınkum Yalı Caddesi'nde vatandaşların sorunlarını dinledi.

Magazin - 2 yıl önce

Göreve geldiği günden bu yana her fırsatta vatandaşlarla bir araya gelen Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, dün mesai bitiminin ardından akşam saatlerinde vatandaşların yoğun olduğu bölgelerden birisi olan Altınkum Yalı Caddesi’ni ziyaret etti. Yalı Caddesi üzerindeki esnaf ve vatandaşlarla bir araya gelerek sohbet eden Başkan Gençay, Didim Belediyesi tarafından yapılacak çalışmalar hakkında vatandaşları bilgilendirdi.Ziyaret ilgili açıklamalarda bulunan Başkan Gençay; “Altınkum mahallemizde hemşehrilerimizle bir araya geldik. Didim’de tüm esnaflarımız, vatandaşlarımız, yerel sanatçılarımız mutlu ve huzurlu olsun diye var gücümüzle çalışacağız” dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

Büyük Menderes, kuraklıktan nasibini aldı

2024-05-15 12:39 - Ege

Modifiye araç festivali

2024-05-20 17:13 - Magazin

Tabutuna gelinlik örtülen Çelebi son yolculuğuna uğurlandı

2024-05-20 13:25 - Asayiş

Hemşirelere ‘tedaviyi engelleme’ suçlaması!

2024-05-20 12:10 - Sağlık

KUŞADASI PLAJLARI KUŞADASI BELEDİYESİ’NE VERİLDİ

2024-05-20 17:11 - Ekonomi

Nazillili özel sporcular madalyaları topladı

2024-05-15 09:42 - Spor

NAZBEL’e yeni atama! “Önemli olan Nazilli”

2024-05-18 11:19 - Ekonomi

Enginar soyarak asgari ücretin 4 katını kazanıyorlar

2024-05-16 12:45 - Ekonomi

Milli Park’a günlük araç giriş kapasitesi belirlendi

2024-05-15 12:51 - Magazin

Orman Bölge Müdürü değişti

2024-05-15 09:34 - Siyaset

İlgili Haberler

MALİ MÜŞAVİRLER NTO’DA BİR ARAYA GELDİ

12:40 - Magazin

Kaya Özcan'ın mutlu günü

15:41 - Magazin

Selami Şahin Hastaneye Kaldırıldı

11:52 - Magazin

SANATIN KALBİ MİMAR SİNAN PARKI’NDA ATTI. VATANDAŞLARDAN BAŞKAN ÇERÇİOĞLU’NA TEŞEKKÜR

11:41 - Magazin

Alevlerin Önünde Poz Verdi, Sosyal Medya Ayağa Kalktı

14:39 - Magazin

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık