?>

BAŞKAN GENÇAY, EMEKÇİNİN YANINDA OLDUĞUNU BİR KEZ DAHA GÖSTERDİ

Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, işçinin ve emekçinin yanında olduğunu bir kez daha gösterdi. Başkan Gençay; “Yol arkadaşlarımızla hizmet üretmeye tam kadro devam dedi.”

Ekonomi - 2 yıl önce

Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, 31 Ağustos’ta sözleşmesi sona eren personellerle ilgili basın açıklaması gerçekleştirdi. Belediye bahçesinde gerçekleştirilen basın açıklamasına, Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, Belediye Başkan Yardımcıları Aydan Aşık Turgut ile Kaan Topçuoğulları, Belediye Meclis üyeleri ve belediye personelleri katıldı.

 

Basın açıklaması öncesi konuşma yapan Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, “Sevgili arkadaşlar, az sonra okuyacağım basın açıklamamda büyük bir dayanışma örneği gösterdik. Öncelikle bunu ifade etmek isterim. Sendika temsilcisi arkadaşlarım ve belediye yönetimi ile hep beraber işçi arkadaşlarımızın yanında olduğumuzu göreve geldiğimizden beri ifade ediyordum. Onların ve sizlerin desteğiyle, onların yaptığı fedakarlıkla müjdesini vereceğim konuda yol aldık. Biliyorsunuz çalışan arkadaşlarımızın ücretlerinde herhangi bir iyileştirme yapılamadı hükümetimiz tarafından. Bizde çalışan arkadaşlarımızın ücretlerinde iyileştirme yapmayı düşünürken, karşımıza 31 Ağustos’a çıkartılması gereken çok sayıda mesai arkadaşlarımın listesi geldi. Ocak ayı içerisinde bunların sözleşmeleri tamamlanmış, yıl içerisindeki tüm bütçe ocak ayında bitirilmiş” dedi.

 

GENÇAY  “BU GÜZEL DAYANIŞMAYI DİDİM BELEDİYESİ’NDE SAĞLADIK”

Başkan Gençay konuşmasında, “Bu konuyu arkadaşlarımla paylaştığımda onlar şunu söylediler. Dediler ki; Başkanım siz Didim’i beraber yöneteceğiz, dayanışma içerisinde olacağız ve işçinin yanında olacağız demiştiniz. Bizde çalışan arkadaşlarımız için fedakarlık yapıyoruz ve zam istemiyoruz, arkadaşlarımız işlerine devam etsin dediler. Bunun için de ben teşekkür ediyorum. Ne güzel böyle bir dayanışmayı Didim Belediyesi’nde sağladık. Sağ olsunlar var olsun” dedi.

 

DEĞERLİ YOL ARKADAŞLARIMIZLA HİZMET ÜRETMEYE DEVAM EDECEĞİZ

Konuşmanın ardından Basın açıklamasına geçen Başkan Gençay, “Değerli Yol Arkadaşlarım, Kıymetli Sendika Temsilcilerim, Saygıdeğer Basın Mensubu Emekçilerimiz. Bugün burada toplanmamızın sebebi Didim için çalışmaya, Didim halkı için ekip olarak hizmet etmeye devam edeceğimizi bildirmektir. Ekip diyorum; çünkü bünyemizde çalışan, Didim’e hizmet sunan ekibimizde 2024 Ocak ayında işe alınan ‘geçici süreli işçilerimizin’ 31.08.2024 tarihinde işten çıkartılması gerekliliği ve bizim bu şekle bağlı kalma sorunsalımız bizi günlerce haftalarca ve hatta aylarca rahatsız etmiştir.  Bu süreçte biz yöneticiler ile eş zamanlı olarak ‘acaba işten çıkartılacak mıyım?’ kaygısı yaşayan ekip arkadaşlarımızın yani geçici işçi sıfatına haiz canlarımızın ‘işten çıkartıldıktan sonra ne iş yapacağım?‘ şeklindeki üzüntüleri , günlerce gece rahat uyku uyuyamama sorunları tarafımıza bir şekilde ulaşmıştır. İdari kadronun, yönetimin ve benim bu duruma duyarsız kalmamız mümkün olmamıştır. Çünkü ülke olarak içinde bulunduğumuz ekonomik buhran, enflasyon ve işsiz kalma korkusu yurdumuzun her köşesinde mevcuttur.

 

 Biz 31 Mart gecesine kadar ‘ İşimiz Gücümüz Didim ‘ ve daha sonrasında ‘Daha Güzel Didim İçin Çalışıyoruz‘ derken , Belediyemiz bünyesinde çalışan, 261 kişi ile başlayan, istifalar, çeşitli nedenlerle işi bırakan ve kalan 207 ekip arkadaşımızın da işsiz kalma durumuna kulaklarımızı tıkayamazdık ve tıkamayız.

Daha Güzel Bir Didim diye çıktığımız bu yolda ‘geçici süreli işçi’ diye nitelendirilen arkadaşlarım bana, bize geçici süreyle değil tam manası ile sahip çıktılar, çalıştılar, çabaladılar, işlerini layığı ile yapmaya özen gösterdiler. Ben de onların Hatice Başkanı olarak, ilgili kişiler, ilgili birimler ve ilgili sendikalarımız ile görüşerek çalışanlarımız ile çalışmaya devam edeceğimizi onlara sahip çıktığımı buradan önce onlara, sonra da tüm Didim halkına duyurmak isterim . Başkalarını yönetmek kuvvettir, kendini yönetmek iradedir.

 

Ben bu kuvvetimi Didim halkından aldığım gibi benimle Didim’e hizmet etmeye adamış tüm çalışma arkadaşlarımdan alıyorum; Kendi irademle de buradan duyuruyorum geçici süreli işçilerimiz ile çalışmaya, hizmet etmeye ve üretmeye devam edeceğiz. Daha Güzel bir Didim için haydi herkes çalışmaya…

Hepimize hayırlı olsun ve kolay gelsin, Daha güzel günlerde ve büyük başarılarda buluşmak dileğiyle , sağlıcakla kalın!” ifadelerine yer verdi.

Haftanın Öne Çıkanları

Yuh Artık

2024-09-01 17:38 - Genel

Yumurtalarından çıkan 260 yavru caretta özgürlüğe kulaç attılar

2024-08-29 15:09 - Dünya

Osmanlı Ocakları Aydın İl Başkanı Aykut Özsu’dan 30 Ağustos Zafer Bayramı Mesajı

2024-08-27 16:37 - Magazin

Başkanı Künkcü’den Sanatçı Sicimoğlu’na tepki gösterip, özür dilemeye davet etti

2024-09-02 16:27 - Gündem

Sarıçay Barajı'nda çalışmalar hız kesmiyor

2024-09-02 11:00 - Gündem

Dinç; Sorumlusu AKP Hükümetidir

2024-09-02 12:24 - Eğitim

Bozdoğan’da motosikletler çarpıştı:1 ölü

2024-08-28 11:04 - Asayiş

Yusuf Dikeç, poligonlardaki yoğunluğu arttırdı

2024-08-27 15:33 - Magazin

Ergün Poyraz Bir Daha CHP Üyesi Olamayacak

2024-09-01 12:30 - Siyaset

BAŞKAN GENÇAY’DAN, GARNİZON KOMUTANI ARSLAN’A HAYIRLI OLSUN ZİYARETİ

2024-08-29 11:35 - Magazin

İlgili Haberler

AYDIN SANAYİSİNİN GURUR TABLOSU: İLK 500’E AYDIN’DAN 15 FİRMA GİRDİ

09:16 - Ekonomi

RESMİ GAZETE'DE YAYIMLANDI: TAKSİTLENDİRME LİMİTİ YÜKSELTİLDİ

09:24 - Ekonomi

İŞ DÜNYASI FİNANSMAN İSTİYOR: ARSLAN’DAN KREDİ ÇAĞRISI!

21:17 - Ekonomi

AYDIN’IN 5 AYLIK İHRACATI 798 MİLYON DOLAR OLDU

17:28 - Ekonomi

BAŞKAN ZENCİRCİ: "KADINLARIMIZ İÇİN ALTERNATİF GELİR KAPISI OLUŞTURDUK"

09:27 - Ekonomi

Günün Manşetleri

AK PARTİ, AYDIN’DA GÖVDE GÖSTERİSİ YAPACAK: GENEL BAŞKAN VEKİLİ EFKAN ALA DA KATILACAK

12:22 - Siyaset

AYDIN’DA 18 YILLIK KAYIP DOSYASI ÇÖZÜLDÜ! 7 KİŞİ GÖZALTINA ALINDI

11:32 - Asayiş

AK PARTİ AYDIN'DAN ANKARA ÇIKARMASI

11:20 - Siyaset

AYDIN’DA SAĞLIK ULAŞIMINA EFELER BELEDİYESİ GÜVENCESİ

11:15 - Genel

KOÇARLI FESTİVAL HEYECANINA HAZIR!

08:33 - Kültür - Sanat