?>

Başkan Günel mesaiye vatandaşların taleplerini dinleyerek başlıyor

Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel, her sabah mesaisine kentin farklı bir noktasında esnaf ve hemşehrilerinin talep ve sorunlarını dinleyerek başlıyor.

Genel - 2 yıl önce

İsmail Ümit Dilşen   AYDIN (İHA) - Bu kapsamda Emniyet Taksi Durağı'nda çalışan şoförlerle bir araya gelen Başkan Ömer Günel, “Görevde olduğumuz 5 yılda Kuşadası için çok çalıştık. Belediyemizin bütün kaynaklarını bu kentin halkı için hizmet üretmede kullandık” dedi.  Kuşadası’nda göreve geldiği günden bu yana modern bir turizm kenti oluşturmanın yanında köklü alt ve üstyapı sorunlarına da kalıcı çözümler üreten Başkan Günel, her gün sabah mesaisine kentin farklı bir noktasında esnaf ve hemşehrileri ile bir araya gelerek başlıyor. Bu kapsamda Başkan Ömer Günel son olarak Cumhuriyet Mahallesi’nde bulunan Emniyet Taksi Durağı'nda çalışan şoför esnafıyla kahvaltılı toplantıda bir araya geldi. Toplantıya, Kuşadası Belediye Başkan Yardımcısı Özgür Batçıoğlu ve Kuşadası Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası Başkanı Hüsnü Öten de katıldı. Toplantıda söz alan taksici esnafı, Başkan Ömer Günel’e taleplerini iletti. Başkan Ömer Günel ise bir sonraki dönemde yaşama geçireceği projelerini taksicilerle paylaştı. Toplantının ardından Başkan Ömer Günel, bir süre vatandaşlarla da sohbet ederek kendisine yöneltilen soruları yanıtladı.  Kuşadası Belediyesi’nin 5 yılda gerçekleştirdiği yatırım ve hizmetler sayesinde kentin köklü bir değişim yaşadığını belirten Başkan Günel, “Belediyemizin tüm kaynaklarını bu kentin halkı için hizmet üretmede kullandık. Bizim görevde olduğumuz dönemde 933 milyon 702 bin TL’lik yatırımla 23 mahallede sürdürülen çalışmalar sayesinde Kuşadası 218 kilometre yeni yola kavuştu. Sorumluluk sahamızda olmayan yolları bile Karayolları Müdürlüğü ile yaptığımız protokolle üzerimize alıp yeniledik. Kuşadası modern ve konforlu yollara kavuştu. Lütfi Suyolcu Kent Meydanı ve Yaşam Merkezi’nin ardından toprak sahada Kuşadası Yaşam, Kültür ve Spor Merkezi ve sahil bandı düzenleme projelerine başladık. Bir sonraki dönemde yeni otogar, belediye iş merkezi ve Boyalık mevkiinde de toplam 12 bin metrekare alan üzerine kurulu olan yeni bir kültür merkezi daha inşa edeceğiz. Vizyon projelerimiz devam edecek” diye konuştu. 

Haftanın Öne Çıkanları

Yaşar Baş, İYİ Parti Köşk Belediye Başkan Adayı olarak açıklandı

2024-01-17 11:39 - Siyaset

İddiayı gazeteci kazandı

2024-01-22 15:56 - Siyaset

VOLKAN DEMİRCİ’DEN STADYUM TEPKİSİ

2024-01-23 20:44 - Spor

Gazeteci Aydemir, evlilik yolunda ilk adımı attı

2024-01-22 10:06 - Magazin

Hüseyin Özer, "Adil Yöneteceğiz"

2024-01-20 15:26 - Siyaset

Esnaf suç işliyor, polis işlem yapmıyor

2024-01-22 22:39 - Genel

İYİ Parti Aydın’da isyan bayrağı

2024-01-18 12:50 - Siyaset

Hayırseverden Söke Devlet Hastanesi'ne cihaz desteği

2024-01-17 15:16 - Sağlık

Vali Canbolat, Aydın Şehir Hastanesi’nde incelemelerde bulundu

2024-01-18 10:52 - Sağlık

Aydınlı kadınlar 'Rahim Ağzı Kanseri'ne karşı bilgilendirildi

2024-01-20 12:44 - Sağlık

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık