?>

Başkan Kaplan, “Koçarlı, Ekim ayında doğalgaz kullanımına başlayacak”

Başkan Kaplan, “Koçarlı, Ekim ayında doğalgaz kullanımına başlayacak”

Gündem - 4 yıl önce

Murat Uçkaç AYDIN (İHA) - Aydın’ın Koçarlı ilçesinde doğalgaz çalışmaları için ilk kazma vurulurken, Koçarlı Belediye Başkanı Nedim Kaplan çalışmaların Ekim ayında tamamlanmasının planladığını belirtti. Koçarlı Belediye Başkanı Nedim Kaplan doğalgaz çalışmalarının başlatılması için girişimde bulundu. Doğalgaz firması ile gerekli görüşmelerin sağlanmasının ardından Koçarlı'ya doğalgazı getirecek çalışmalar için ilk kazma vuruldu. İncirliova-Koçarlı yolu üzerinde başlatılan doğalgaz çalışmalarını yerinde inceleyen Kaplan, doğalgaz borularının ilk kaynağını da kendi elleriyle yaptı. Başkan Kaplan yaptığı açıklamada, Koçarlı’ya değer kazandıracak olan doğalgazı ilçe halkının heyecanla beklediğini ifade ederek, “5 ay gibi kısa bir sürede çalışmaları tamamlayarak gaz arzını ilçemizde sağlamayı hedefliyoruz. Koçarlı ilçe merkezimizde yaşayan vatandaşlarımız Ekim ayı sonrası doğalgazı sıcak su, mutfak ve ısınma amaçlı olarak birlikte ya da ayrı ayrı kullanabilecekler” dedi. Doğalgazın ilçeye hayırlı olmasını dileyen Kaplan, “Koçarlı'mıza hayırlı olsun. Bu önemli bir gelişme. Cumhurbaşkanımıza, Enerji ve Tabi Kaynaklar Bakanımıza, firma yetkililerimize, yetkili müteahhitlik firmamıza ve sahada çalışan personellerine teşekkür ederim. Hızlı bir şekilde sahaya girdiler bizim beklentimizden bile önce girildi. Cumhuriyetimizin 100. yılına kadar ilçemizin bir çok meselesini hallederken, Doğalgazı da ilçemize getirme konusunda bir düşüncemiz vardı. Sağ olsunlar tüm birimler gerekli, gayretli ve özverili çalışmayı gösterdiler. İnşallah Cumhuriyetimizin 100. Yılına girmeden ilçemiz Doğalgaza kavuşmuş olacak. Ben Koçarlı halkı adına emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum. Önemli bir hizmeti bugün başlatmış olmanın gururunu yaşıyoruz. İlçemize hayırlı olsun. En kısa sürede de evlerimizi ve kamu binalarımızı doğalgaz ile buluşturmuş olacağız. Ortalama 5 aylık bir çalışma sonrası konutlarımızda doğalgaz kullanımına başlanacak” şeklinde konuştu.
Haftanın Öne Çıkanları

Kayıp genç her yerde aranıyor

2022-05-23 11:24 - Asayiş

Emarçeb’in ‘Tarım Ve İnsan’ Çalıştayı'na Kuşadası Belediyesi ev sahipliği yaptı

2022-05-23 09:15 - Gündem

Kuşadası'nda bir mekânda güvenlik görevlisi silahla vuruldu

2022-05-21 10:19 - Asayiş

Söke’de acil servis birimi güçlendirildi

2022-05-20 13:14 - Sağlık

Didim'de 19 Mayıs etkinliklerine yoğun katılım

2022-05-20 10:22 - Gündem

Aydem Perakende ve Gediz Perakende, ilk kez katıldığı zirvede ödül aldı

2022-05-26 10:30 - Ekonomi

ADÜ Koçarlı MYO öğrencilerinden anasınıflarına bilim materyali hediyesi

2022-05-23 10:40 - Gündem

Didim Vegfest pandemiden sonra yeniden başladı

2022-05-20 16:20 - Kültür - Sanat

‘Şehrin Katmanları’ İbramaki Sanat Galerisi’nde

2022-05-24 16:11 - Kültür - Sanat

Başak Eğitim Kurumları, yeni projesi ile kreşten üniversiteye kadar çocukları eğitecek

2022-05-23 12:47 - Eğitim

İlgili Haberler

YEŞİLÇAM EFSANESİ KADİR İNANIR HAYATINI KAYBETTİ

19:03 - Gündem

BAŞKAN MUSTAFA GALİP ÖZEL: "BOZDOĞAN'A TEK BİR KANALİZASYON YATIRIMI YOK"

18:56 - Gündem

MHP KUYUCAK'TA İLHAN DEMİRKURT TEK ADAY

16:54 - Gündem

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

Günün Manşetleri

KUŞADASI BELEDİYESİ YOL YAPIM ÇALIŞMALARINA ARALIKSIZ DEVAM EDİYOR

19:33 - Genel

BAŞKAN KIVRAK’TAN KAZA MAĞDURU AİLEYE ‘GEÇMİŞ OLSUN’ ZİYARETİ

19:15 - Genel

AYDIN'DA ZEHİR TACİRLERİNE DEV OPERASYON

19:09 - Asayiş

YEŞİLÇAM EFSANESİ KADİR İNANIR HAYATINI KAYBETTİ

19:03 - Gündem

BAŞKAN MUSTAFA GALİP ÖZEL: "BOZDOĞAN'A TEK BİR KANALİZASYON YATIRIMI YOK"

18:56 - Gündem