?>

Başkan Kaya: “İncirliova kimsenin köpek bırakma alanı değil”

İncirliova Belediye Başkanı Aytekin Kaya çevre ilçelerden İncirliova’nın belirli yerlerine toplu halde köpek bırakıldığını belirterek duruma tepki gösterdi.

Genel - 2 yıl önce

Onur Durmuş   AYDIN (İHA) - Başkan Kaya, “İncirliova kimsenin köpek bırakma alanı değil. Konunun takipçisiyiz. Faillerin tespit edilmesi halinde, vatandaşlarımızın sağlık ve güvenliğini tehdit edenlere karşı her türlü hukuki hakkımızı kullanacağız” ifadelerine yer verdi.    İncirliova Belediyesi veteriner ve hayvan toplama ekipleri İncirliova deve güreşlerinin yapıldığı Nuri Deveci Deve Güreşi Alanı çevresine çok sayıda köpeğin topluca bırakıldığı ihbarını aldı. Durumu yerinde inceleyen ekipler alan ve çevresinde daha önce takibini yapmadıkları çok sayıda köpeğin olduğunu tespit etti. Çevrede bir anda sayısı artan köpeklerin başka yerlerden toplanılarak, uzaklaştırılmak amaçlı, alana toplu halde bıraktığı düşünülüyor. Ekipler sayıları 25 ila 30 adet arasında olduğu sanılan köpeklerin nereden geldiğini araştırırken Başkan Kaya’da konuya ilişkin bir açıklama yaparak duruma tepki gösterdi. 

 “Konunun takipçisiyiz” Başkan Kaya, belediye olarak sokak hayvanlarının ıslahı ve kontrolü noktasında üzerlerine düşeni yaptıklarını belirterek, “İncirliova Belediyesi olarak vatandaşlarımızın güvenliği ve sağlığını düşünerek ekiplerimiz ile sahada sürekli taramalar yapıyor ve sokak hayvanlarını kontrol altında tutuyoruz. Son dönemlerde ülkemizde yaşanan birçok üzücü olay herkesin malumu. Biz İncirliova Belediyesi olarak sokak hayvanları ile ilgili üzerimize düşeni yaparken maalesef başka yerlerden ilçemize toplu halde köpek bırakıldığını tespit ediyoruz. Bu durumu kabullenmemiz mümkün değil. İncirliova kimsenin hayvan bırakma alanı değildir. Bu konuda herkesin duyarlı olması gerek. Biz gerek hayvan toplama ve veteriner ekiplerimiz ile gerek hali hazırdaki barınağımız gerekse projesine başlamış olduğumuz Hayvan Rehabilitasyon Merkezimiz ile her türlü duyarlılığı gösterirken, vatandaşlarımızın sağlık ve güvenliğini tehdit eden bu tarz hadiselerle karşılaşıyoruz. Durumu kabullenmemiz asla söz konusu değildir. Konuyu ekiplerimiz enine boyuna araştırıyorlar. Faillerin tespit edilmesi halinde vatandaşlarımızın sağlık ve güvenliğini tehdit edenlere karşı her türlü hukuki hakkımızı kullanacağımızı belirtmek istiyorum” dedi. 

Haftanın Öne Çıkanları

İYİ Partili Kadir Mutlu partisinden istifa etti

2024-01-09 14:30 - Siyaset

5 askerimiz şehit oldu

2024-01-12 22:34 - Genel

Başkan Özsu, "Terörist müsveddelerine gereken cevap verilecektir"

2024-01-15 10:27 - Siyaset

Söke CHP'de İstifa Depremi

2024-01-11 20:04 - Siyaset

Aydın'da bir kişi ölü bulundu

2024-01-13 12:13 - Asayiş

İsmail Savran, Talimatı Nuri Güler'den almış

2024-01-10 13:10 - Siyaset

İnal, "Yaykın'da İmar Sorunu Kalmayacak"

2024-01-09 10:17 - Siyaset

CHP, "Topuklu Efe ile devam" dedi

2024-01-10 21:54 - Siyaset

Aydın'da eski koca dehşet saçtı!

2024-01-09 20:43 - Asayiş

Süleyman Bülbül Nazilli halkına yalan mı söylüyor?

2024-01-15 13:31 - Siyaset

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık