?>

Başkan Künkcü'den esnafa önemli duyuru!

Aydın Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (AYESOB) Başkanı Muhammet Ali Künkcü, sosyal güvenlik prim borcu olanların sağlık hizmetlerinden faydalanma süresinin 2025 yılı sonuna kadar uzatıldığını duyurdu.

Genel - 1 yıl önce

Cumhurbaşkanlığı Kararı ile Resmi Gazete'de yayımlanan değişiklikle, daha önce 31 Aralık 2024’te sona eren, prim borcu olanların devlet hastanelerinde ve devlet üniversitesi hastanelerinde sağlık hizmetlerinden yararlanabilme düzenlemesi, bir yıl süreyle 31 Aralık 2025 tarihine kadar uzatıldı.  Bu değişikliğin SGK’ya prim borcu bulunan esnaf ve sanatkarlar için büyük önem taşıdığının altını çizen AYESOB Başkanı Muhammet Ali Künkcü, “Bilindiği üzere, SGK’ya prim borcu bulunanların sağlık hizmetlerinden yararlanabilmelerine ilişkin düzenlemenin uygulama süresi 31 Aralık 2024 tarihinde sona ermişti. Konfederasyonumuzun da talepleri ve girişimleri sonucunda Resmi Gazete’de yayımlanan 9418 sayılı Cumhurbaşkanı Kararı neticesinde, SGK’ya prim borcu bulunanların; devlet hastaneleri ile devlet üniversitesi hastanelerinde sunulan sağlık hizmetlerinden yararlanabilmelerine imkan tanıyan düzenlemenin uygulama süresi 31 Aralık 2025 tarihine kadar uzatıldığı” belirtilmektedir. Bu değişiklik, tüm esnaflarımıza hayırlı olsun” diye konuştu.
Haftanın Öne Çıkanları

Aydın hızlı tren ile tanışacak

2025-01-16 13:30 - Gündem

Erman Çetin'e cezaevi yolu göründü

2025-01-17 13:07 - Gündem

Sözcü Gazetesi yazarı yangında öldü! Eşi ve 2 çocuğuyla birlikte can verdi

2025-01-21 18:21 - Gündem

CZN Burak, 3.5 milyon dolara ev satın aldı

2025-01-16 13:24 - Magazin

Ümit Karan’ın cinsel saldırı suçu cezasını yargıtay onadı

2025-01-19 14:59 - Magazin

24 saatte 100 kişiyle birlikte olacağını söylemişti... İnfial yaratan fenomen tutuklandı

2025-01-18 12:20 - Gündem

'Öcalan'a ev hapsi' anketinin sonuçları belli oldu

2025-01-19 20:03 - Gündem

Türkiye'nin Dört Yanına Ateş Düştü

2025-01-22 09:27 - Gündem

Ünlü kaleci Aydın’da dünya evine girdi

2025-01-21 18:27 - Gündem

Aydın’da jandarma astsubay evinde ölü bulundu

2025-01-16 10:26 - Asayiş

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık