?>

Başkan Özcan: “Her eserin bir imzası vardır, bu ülkenin imzası da Atatürk’tür”

Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün ebediyete intikalinin 85. yıl dönümü nedeniyle yayımladığı mesajında; “Yüreğimizde ölümsüzleşen bir lidere sahip olduğumuz için gurur duyuyor, O’nu saygı ve hiç bitmeyecek olan bir özlemle anıyoruz” dedi.   

Genel - 3 yıl önce

Onur Durmuş   AYDIN (İHA) - Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün ebediyete intikalinin 85. yıl dönümü nedeniyle yayımladığı mesajında; “Yüreğimizde ölümsüzleşen bir lidere sahip olduğumuz için gurur duyuyor, O’nu saygı ve hiç bitmeyecek olan bir özlemle anıyoruz” dedi.    Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, Atatürk’ün ebediyete intikalinin 85. yıl dönümü nedeniyle bir mesaj yayımladı.  Cumhuriyetin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü, ölümsüzlüğe uğurladığımız günün yıldönümünde gönüllerdeki erişilmez yerinin değişmeyeceğini, kendisine olan sevgi, saygı ve inancın artarak süreceğini belirten Başkan Özcan; “10 Kasım Ata'nın öldüğü gün değil, yeniden kalbimizde doğduğu gündür. Yalnızca yurtta değil, dünyada da barış diyen Büyük Önder Atatürk, tüm dünyanın takdir ettiği büyük bir devlet adamıdır. Atatürk'ün ileri görüşlülüğü ve önderliği sayesinde Türkiye, çağdaş dünyayla bütünleşmiştir. O’nun adını yaşatarak, O'nun prensiplerine bağlı kalarak, ülkemizi daha da ileriye taşımak için çaba göstermeye devam etmeli, mirasına sahip çıkmalı, Türkiye'nin daha da güçlenmesi için var gücümüzle çalışmalıyız. Bize emanet ettiği bu vatan ebediyen var olacaktır. Her eserin bir imzası vardır. Bu ülkenin imzası da Atatürk'tür. Ruhun şad olsun, sen rahat uyu Atam” sözlerini kaydetti. 

Haftanın Öne Çıkanları

Gülpolat ile Kaya evlilik yolunda ilk adımı attı

2023-11-08 16:06 - Magazin

Türk kadınlarının güzellik tutkusu engel tanımıyor

2023-11-03 11:52 - Magazin

2023-11-03 12:46 - Köşe Yazısı

Kisir Köyü Muhtarı Suna, selin vurduğu köylerin 'Afet Bölgesi' ilan edilmesini istedi

2023-11-08 14:50 - Genel

Yeşil sahadaki “alkol masası” olayının faturası müdüre kesildi

2023-11-03 11:49 - Spor

2023-11-06 21:55 - Köşe Yazısı

ÖR-KOOP’tan ortaklara 1 milyon TL’lik destek

2023-11-07 15:36 - Ekonomi

Kuşadası'nda bıçak bileyicileri çırak arıyor

2023-11-07 10:50 - Genel

Büyükşehir Belediyesi'nin hizmete açtığı 'Park Kafe' vatandaşların uğrak noktası oldu

2023-11-06 13:33 - Genel

Aydın’da suç örgütlerine darbe

2023-11-07 10:52 - Asayiş

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık