?>

Başkan Özcan, Menderes’i anma programlarına tüm vatandaşları davet etti

Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, Türkiye Cumhuriyeti'nin 9’uncu Başbakanı Merhum Adnan Menderes’in vefatının 62’nci yıldönümü dolayısıyla ilçe genelinde düzenlenecek programlara tüm siyasileri ve hemşehrilerini davet etti.

Genel - 3 yıl önce

Onur Durmuş   AYDIN (İHA) - Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, 1950-60 yılları arasında Türkiye Cumhuriyeti Başbakanlığı görevinde bulunan ayrıca aynı tarihlerde kurucuları arasında yer aldığı Demokrat Parti (DP) Genel Başkanlığı’nı yürüten ve 27 Mayıs askeri darbesinin ardından 17 Eylül 1961 tarihinde idam edilen Adnan Menderes’i vefatının sene-i devriyesinde unutmadı.  Millet iradesinin önüne hiçbir gücün geçemeyeceğini söyleyen Başkan Özcan; “Memleketimizde yetişmiş, Başbakanlığı döneminde nice güzel işlere imza atmış, İstiklal Madalyası sahibi bir devlet adamı olmanın yanı sıra aynı zamanda iyi bir hukukçu olan merhum Adnan Menderes’i ölüm yıldönümünde bir kez daha rahmet ve minnetle anıyorum. Başbakan Adnan Menderes, Maliye Bakanı Hasan Polatkan ve Dışişleri Bakanı Fatin Rüştü Zorlu'yu hukuk ve adaleti ayaklar altına alarak idama götürenlerin ve darbecileri destekleyenlerin alınlarındaki kara leke hiçbir zaman silinmeyecektir” sözlerini kaydetti.  Menderes ve arkadaşlarının ölüm yıldönümünde Nazilli’de bir dizi program yapılacağını kaydeden Başkan Özcan; “Merhum Menderes ve arkadaşlarının aziz hatırasını yaşatmak ve ülkemizin geçmişten bugüne verdiği istiklal ve istikbal mücadelesini temsil etmek için bizler de 16 Eylül Cumartesi günü saat 08.30’da ilçemizde bulunan Adnan Menderes Parkı’na karanfil bırakacağız. Akabinde Koçarlı’da bulunan Adnan Menderes Demokrasi Müzesi’ni ziyaret edeceğiz. Gerçekleştireceğimiz programlara başta Nazillili hemşehrilerim olmak üzere tüm siyasileri, basın mensuplarımızı, meclis üyelerimizi ve muhtarlarımızı davet ediyor, ülkemizin istikbali için mücadele eden tüm kahramanlarımıza, bu uğurda canını veren tüm şehitlerimize Allah'tan rahmet, milletimize başsağlığı diliyorum” dedi.  Koçarlı’daki müze ziyaretinin ardından 16 Eylül Cumartesi günü saat 15.00’de Nazilli Belediye Meydanı’nda 10 bin kişilik tavuklu pilav hayrı yapılacak.

Haftanın Öne Çıkanları

Mehmet Fatih Atay CHP'den istifa ettiğini açıkladı

2023-09-12 11:44 - Siyaset

ADÜ Tıp Fakültesi Hastanesi, ölmek üzere olan hastayı taburcu etti

2023-09-11 12:12 - Sağlık

Demir yumruk Meryem, Türkiye ikincisi oldu

2023-09-11 18:07 - Spor

Muhtar Karhan’dan Çerçioğlu’na pankartlı teşekkür

2023-09-12 10:14 - Genel

Başkan Özcan yeni eğitim öğretim yılını kutladı

2023-09-11 10:11 - Gündem

2023-09-12 11:56 - Köşe Yazısı

Nazilli’de 30 bin mavi kapak engellilere umut oldu

2023-09-12 10:55 - Genel

Başkan Çerçioğlu: “Ayulaş’ın hiçbir farklı faaliyet kolu yoktur”

2023-09-13 10:24 - Genel

Aydın İl Tarım ve Orman Müdürü Ökdem görevden alındı

2023-09-15 10:10 - Genel

Başkan Çerçioğlu Umurlu Mahallesi'nde muhtarlar ile buluştu

2023-09-11 18:50 - Genel

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık