?>

Başkan Özcan, yaşlıları ağırladı

Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, Yaşlılar Haftası etkinleri çerçevesinde Haluk Alıcık Huzurevi'ndeki kıdemli büyüklerle Hangar Kafe ve Restoran'da biraya geldi.   

Genel - 3 yıl önce

Murat Uçkaç   AYDIN (İHA) - Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan'ı ev sahipliğinde Hangar Kafe ve Restoran'da düzenlenen programa; Belediye Başkan Yardımcısı Ali Ertürk, Nazilli Haluk Alıcık Huzurevi Müdürü Abdülgani Kavak, huzurevi sakinleri katıldı.  Asırlık çınarların gününü bir kez daha kutlayan Başkan Özcan, "Bugün burada kıdemli büyüklerimizle bir arada olmaktan büyük bir onur duyuyorum. Onlara ne kadar teşekkür etsek azdır. Uzun yaşam şehri Nazillimizin en büyük zenginliği kıdemli büyüklerimizdir. Nazillimizin en güzel özelliklerinden biri olan ve uzun yaşam konusunda marka kent olmasını sağlayan en büyük değer aktif yaşlanan hemşehrilerimizdir. Geçmişten bugüne kültürel değerlerimizin nesilden nesile aktarılmasına vesile olan en kutsal varlıklarımız yaşlılarımızdır. Sizler bizim için çok kıymetlisiniz. Yılın yalnızca bir günü değil her daim başımızın tacısınız. Bir evladınız olarak hepinize hoş geldiniz sefalar verdiniz diyorum. Rabbim sizlere sağlıklı uzun ömürler versin. Gününüz kutlu olsun" dedi.  Büyüklerle tek tek sohbet eden Başkan Özcan, yaşlıların taleplerini dinleyip sorunların çözümü konusunda söz verdi. 

Haftanın Öne Çıkanları

Aydın’da ‘Rumeli’ havası esti

2023-10-03 15:53 - Magazin

2023-09-27 11:32 - Köşe Yazısı

Ruhsatsız av tüfekleri ile yakalandı

2023-09-30 10:44 - Asayiş

AK Parti Aydın’da yönetim kurulu üyeleri belli oldu

2023-09-28 15:46 - Siyaset

Aydın'da temizlik işçisi şantiye çavuşunu silahla yaraladı

2023-10-03 11:12 - Asayiş

Işıklı Spor, OKT Trailer ile güçlendi

2023-09-28 10:19 - Spor

2023-09-29 11:40 - Köşe Yazısı

Aydın’da deve güreşi sezonu başlıyor

2023-10-03 15:31 - Genel

Kuşadası 1922 Spor golcüsünü buldu

2023-09-29 15:05 - Spor

Ahmet Gözen'e Akkentli'ye hakaretten 90 gün hapis cezası

2023-09-29 10:14 - Genel

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık