?>

Başkan Tetik'ten Aydın Büyükşehir'e sorumluluk çağrısı

Nazilli Belediye Başkanı Ertuğrul Tetik, gazetecilerle birlikte saha incelemesi yaptı. Aydın Büyükşehir Belediyesi ekiplerinin yollarda ciddi deformasyonlar oluşturduğuna dikkat çeken Tetik, Büyükşehir Belediyesi’nin Nazilli’de çalışma yapmadığını söyledi. Tetik, “Herkes sorumluluğunu bilsin, Nazilli’ye hizmet edelim” dedi.

Gündem - 2 ay önce

Nazilli Belediye Başkanı Ertuğrul Tetik, Fen İşleri Müdürü Necmi Süldür ile birlikte saha incelemesine çıktı. Gazetecilerle birlikte Yeni Sanayi Sitesi’nde ve Sümer Mahallesinde bulunan yolların durumuyla ilgili değerlendirme yapan Başkan Tetik, özellikle ASKİ ve Enerya gibi kurumların yaptığı çalışmaların ardından yolların geldiği duruma dikkat çekti ve Aydın Büyükşehir Belediyesi’ni göreve davet etti.Saha incelemesinin ardından Hangar Kafe’de basın açıklaması yapan Başkan Tetik, Aydın Büyükşehir Belediyesini ilçede göreve davet etti. Geçtiğimiz gün Karayolları Genel Müdürlüğü’nün sorumluluk alanındaki yollarda yabani otların geldiği durumla ilgili video yayınlayan Tetik, bugün de yolların durumuna dikkat çekti.

“Herkes Görevini Bilsin”Tetik, “Otlarla ilgili sorunları gündeme getirdim. Bir diğer konu da yolların durumuydu. Bu konuda çok fazla şikayet alıyoruz. Bazı işler bazı kurumlara verilir, kurumlar arasında belirli protokollerle yapılır. Her şeyden belediye sorumlu tutuluyor, halkım benim çözeceğimi biliyor onun için bana geliyor bundan gurur duyuyorum. Ama herkes görevini bilsin, herkesin bir görevi var. Halkımız bunu bilsin istiyorum. Herkes işini yaparsa Nazilli de çok başka bir yer olur.” dedi.

“Görev Bildirimi Yapıyorum”

Aydın Büyükşehir Belediyesi’nin daha önce Nazilli’de hayata geçireceği projeleri de durdurduğunu söyleyen Tetik, “Aydın Büyükşehir Belediyesi’nin bazı yolları var, ben kendi sorumluluğumdaki yolları yenileyeceğim. Ben bunu yaparken iptal ettiğiniz Ordu Caddesi, Hürriyet Caddesi’ni yapın. Bir görev bildirimi yapıyorum. Hatırlarsanız greyderler bile gelmişti, yapılıyor demiştik. Geri gitti, soruyorum neden gitti. Benimle birlikte gelin Nazilli’ye hizmet edelim diyorum. Tüm sorumluluğu ben alırım kabul, ama siz de görevlerinizi yapın demek istiyorum.”ifadelerini kullandı.

“İki Yıldır Yapılmayan İşler Bir Haftada Yapıldı”

Uzun süredir ilçede yapılmayan çalışmaların basın açıklaması yapılacağının ortaya çıkması üzerine yapıldığını söyleyen Tetik, “Sen şunu yap sen bunu yap gibi çocuksu işleri bırakalım. Ben 7 Nisan tarihinde 200 fotoğraf çektim, bu açıklamayı yapacağımız duyulunca son bir haftadır buralar yapıldı. Bir buçuk iki yıldır aynı halde olan yerler bu kadar kısa sürede yapılabiliyorsa neden yapılmadı? Hala eksikler var, hala can kaybına yol açabilecek yerler var. Ben bunları sorunlar giderilsin diye söylüyorum.” diye konuştu.

“Sorumluluktan Kaçmıyorum”

Sorumluluk alanı konusuyla ilgili yapılan eleştirilere de yanıt veren Başkan Tetik, “Halkımız şunu da bilsin biz sorumluluk alanımızda değil dediğimizde sorumluluktan kaçtığımız düşünülüyor hayır, buraları yapma yetkimiz yok. Yaptığımızda herhangi bir şey yaşanması halinde biz sorumlu tutuluyoruz, yaşanmış olaylar var, dava açılabilir, neden yaptın denilebilir, kamu zararına yol açtınız denebilir.” dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

Didim CHP'de başkan değişikliği

2026-04-25 11:21 - Gündem

Çatlı Filmi Gösteriminde Duygu Dolu Buluşma

2026-04-27 19:47 - Gündem

Aydın’da kanal üstü arazilere su krizi: Karpuzlu’dan Vali Yakup Canbolat’a çağrı

2026-04-27 12:12 - Genel

BAŞARI VARSA ‘ADAY’ ÇOK OLUR

2026-04-27 11:42 - Köşe Yazısı

AYDIN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ İMAR KOMİSYONU’NDA GÖREV DAĞILIMI YAPILDI BARIŞ ALTINTAŞ BAŞKAN SEÇİLDİ

2026-04-28 10:59 - Gündem

Aydın Şehir Hastanesi’nin geçiş süreci değerlendirildi

2026-04-28 09:52 - Sağlık

Nazilli'yi üzen ölüm!

2026-04-26 10:36 - Genel

BAŞKAN ANIL YETİŞKİN’DEN HAYAT KURTARAN VEFA: OED CİHAZLARI HİZMETE GİRİYOR

2026-04-27 13:04 - Sağlık

MHP Kuşadası İlçe Başkanı belli oldu: Burakhan Taşdemir atandı

2026-04-24 14:26 - Siyaset

SAADET PARTİSİ GENEL BAŞKAN YARDIMCISI HÜSEYİN SAYDAM BOZDOĞAN’DA TEŞKİLATLA BULUŞTU

2026-04-26 11:54 - Gündem

İlgili Haberler

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

VALİ VAROL, ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLERE KULAK VERDİ

17:34 - Gündem

AK PARTİ AYDIN’DA KADIN KOLLARINDA YENİ DÖNEM! İLÇE BAŞKANLARI BELLİ OLDU

16:23 - Gündem

ASTİM OSB, GÜCÜNE GÜÇ KATACAK

14:43 - Gündem

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık