?>

Başkan Tetik’ten Engelliler Haftası mesajı

Nazilli Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası dolayısıyla mesaj yayınladı. 

Genel - 2 yıl önce

Başkan Tetik mesajında şu ifadelere yer verdi: 

“Dünya genelinde engellilerin karşılaştığı sorunlara dikkat çekmek için her yıl 10-16 Mayıs Engelliler Haftası olarak anılmaktadır. Sosyal bir devlet olmanın yolu, halkın tüm kesimine eşit imkanlar sağlamak ve vatandaşlarına insan onuruna yakışır nitelikte hizmet sunmaktan geçmektedir. Bu bağlamda hepimiz, birer engelli adayı olduğumuz bilinci ile hareket ederek engellilerimizi anlamaya ve yalnızca bir gün değil her zaman yanlarında olduğumuzu hissettirmeye çalışmalıyız. Bizler, engelli dostu bir Nazilli olma yolunda adımlar atarak, bu alanda sivil toplum kuruluşlarımızla projeler üreteceğiz. Engelli kardeşlerimizin yaşadığı zorluklara karşı daha duyarlı bir şehir inşa ederek hem sosyal hem de ekonomik alanda daha fazla yer almalarını sağlayacağız. Biliyoruz ki; onların karşılaştığı engelleri kaldırmak, yaşamlarını kolaylaştırmak ve hak ettikleri saygıyı göstermek hepimizin görevidir. Bu duygu ve düşüncelerle başta Nazillimizdeki engellilerimiz olmak üzere ülkemizdeki ve tüm dünyadaki engelli kardeşlerimize sevgi ve saygılarımı sunuyor, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası’nın ülke çapınca farkındalığımızı artıran bir dönem olmasını canı gönülden diliyorum.”

Haftanın Öne Çıkanları

Nazilli’de feci kaza!

2024-05-09 08:31 - Asayiş

Cüneyt Doğruer SK Türkiye Şampiyonası'na gidiyor

2024-05-08 08:51 - Spor

AK Partili eski vekilin torun acısı

2024-05-04 16:21 - Sağlık

Koçarlı Belediyesi Ödüllü Logo Yarışması Düzenliyor

2024-05-07 18:38 - Magazin

Pompalı tüfekle canına kıydı

2024-05-07 10:35 - Asayiş

Başkan Özsu: “Annelerimizin hakkı asla ödenmez”

2024-05-10 12:52 - Siyaset

SİYASET ALINGANLIK KALDIRMAZ

2024-05-07 16:00 - Köşe Yazısı

ÖZLEM BAŞKAN ‘BİTTİ’ DEMEDEN BİTMEZ

2024-05-06 12:27 - Köşe Yazısı

Şampiyonlardan Tetik'e ziyaret

2024-05-06 18:16 - Spor

Karpuzlu'ya yeni kaymakam

2024-05-08 12:37 - Genel

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

KOÇARLI FESTİVAL HEYECANINA HAZIR!

08:33 - Kültür - Sanat

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel