?>

Bozdoğan Belediye Başkanı Mustafa Galip Özel’den 2026 Yılı Yeni Yıl Mesajı

Bozdoğan Belediye Başkanı Mustafa Galip Özel, 2026 yılı dolayısıyla yayımladığı yeni yıl mesajında; birlik, beraberlik, kardeşlik ve vatandaş odaklı hizmet anlayışının altını çizdi.

Gündem - 6 ay önce

Başkan Özel mesajında şu ifadelere yer verdi: “Geride bıraktığımız yılda, Bozdoğan’ımızın gelişimi ve hemşehrilerimizin yaşam kalitesinin artırılması amacıyla planlı, disiplinli ve sorumluluk bilinciyle çalıştık. Hizmet üretirken adalet, eşitlik ve ortak akıl ilkelerini esas alarak, ilçemizin tüm mahallelerine dengeli şekilde hizmet ulaştırmayı temel önceliğimiz olarak gördük. 2026 yılında da birlik ve beraberliğimizi güçlendiren, toplumsal dayanışmayı önceleyen ve kardeşlik duygusunu pekiştiren bir yönetim anlayışıyla çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Vatandaşlarımızın ihtiyaç ve beklentilerini merkeze alan, katılımcı, şeffaf ve çözüm odaklı belediyecilik anlayışı doğrultusunda Bozdoğan’ı her alanda daha ileriye taşımayı hedefliyoruz. Üstyapıdan sosyal hizmetlere, çevre düzenlemelerinden kültürel çalışmalara kadar ilçemizin geleceğine değer katan projeleri hayata geçirmeye; sürdürülebilir, kalıcı ve nitelikli hizmetler üretmeye kararlılıkla devam edeceğiz. Bu süreçte en büyük gücümüz, Bozdoğanlı hemşehrilerimizle kurduğumuz güçlü gönül bağı ve ortak sorumluluk duygusu olacaktır. Bu duygu ve düşüncelerle, 2026 yılının Bozdoğan’ımıza, ülkemize ve milletimize sağlık, huzur, bereket ve esenlik getirmesini temenni ediyor; tüm hemşehrilerimin yeni yılını saygıyla kutluyorum.”
Haftanın Öne Çıkanları

İsabeyli’de kadınlar üretiyor Nazilli Belediyesi destekliyor

2025-12-25 16:01 - Gündem

Efeler’de kapalı otopark ücretlerine yüzde 43 zam

2025-12-29 20:45 - Ekonomi

Efeler Belediye Başkan Yardımcısı Barış Altıntaş’tan Sosyal Medya Trollerine Sert Çıkış

2025-12-25 18:43 - Gündem

AYTO Başkanı Ülken: “Enflasyon, ciro ve kârlılığı düşürdü”

2025-12-29 10:13 - Ekonomi

HATİCE GENÇAY NET KONUŞTU: “HERKES GÖREVİNİ YAPSIN”

2025-12-30 11:20 - Köşe Yazısı

Nazillispor ligden ihraç edildi

2025-12-27 00:21 - Spor

Nazilli için Sümerbank ve 2. OSB çağrısı

2025-12-28 12:45 - Ekonomi

ANAHTAR PARTİ AYDIN’DA YENİ DÖNEM: İL BAŞKANLIĞI AV. SEMİH AKGÜN’E EMANET

2025-12-28 12:43 - Gündem

Aydın Büyükşehir Belediyesi’nde mobbing iddiası! İşine son verilen personel suç duyurusunda bulundu

2025-12-25 18:50 - Gündem

DAEŞ OPERASYONUNDA ÇATIŞMA ÇIKTI

2025-12-29 10:24 - Asayiş

İlgili Haberler

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

VALİ VAROL, ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLERE KULAK VERDİ

17:34 - Gündem

AK PARTİ AYDIN’DA KADIN KOLLARINDA YENİ DÖNEM! İLÇE BAŞKANLARI BELLİ OLDU

16:23 - Gündem

ASTİM OSB, GÜCÜNE GÜÇ KATACAK

14:43 - Gündem

Günün Manşetleri

KOÇARLI FESTİVAL HEYECANINA HAZIR!

08:33 - Kültür - Sanat

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel