?>

Buharkent, doğalgaza kavuşacak

Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol Ankara ziyareti sonrasında, yaptığı açıklamada “Bakanımızdan Buharkent'imize doğal gaz sağlanması sözünü aldık” dedi.  

Genel - 3 yıl önce

Onur Durmuş   AYDIN (İHA) - Buharkent Belediye Başkanı Mehmet erol Ankara’da bir dizi ziyaretlerde bulundu. Bu kapsamda Başkan Erol yanındaki heyet ile birlikte Enerji ve Tabi Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar ile görüştü.  Başkan Erol yaptığı açıklamada “Bakanımızdan Buharkent'imize doğal gaz sağlanması sözünü aldık. Yakın zamanda doğal gaz çalışması başlanacak olup, 2024 yılında Buharkent'li hemşehrilerimiz doğal gaza kavuşacaklar. Bakanımız Alparslan Bayraktar'a şükranlarımızı sunuyoruz” diye konuştu. 

Haftanın Öne Çıkanları

Aydınlı iş insanı Demir’e ‘Milli Başarı' ödülü’

2023-12-02 23:11 - Ege

Tezcan'ı örnek alıyordu, kaderi de Tezcan gibi olacaktı

2023-11-29 10:26 - Siyaset

Kuyucak'ta “Başkan Aykut Özsu” sesleri yükseliyor

2023-12-01 08:19 - Siyaset

Poyraz, Yenilgisiz Şampiyon Oldu

2023-11-29 10:16 - Spor

İbrahim Gürdal, belediye personeliyle vedalaştı

2023-12-01 15:50 - Siyaset

Koçarlı, Geleneksel Deve Güreşi Festivali'ne hazır

2023-11-30 13:25 - Genel

Yetişkin, anketlerde öne çıkıyor

2023-12-02 11:37 - Siyaset

Selim Şahin MHP’den Kızılcahamam Belediye Başkan aday adayı

2023-11-29 10:18 - Siyaset

Fatih Akkentli’nin sekiz yaşında kurduğu hayali gerçek oluyor

2023-11-30 13:31 - Siyaset

Yenipazar'ın Efesi sahaya indi

2023-11-27 15:07 - Siyaset

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık