?>

Buharkent MYO’da madde bağımlığı semineri düzenlendi

Buharkent MYO’da madde bağımlığı semineri düzenlendi

Eğitim - 5 yıl önce

Aydın Adnan Menderes Üniversitesi (ADÜ) Buharkent Meslek Yüksekokulu’nda (MYO), Buharkent İlçe Emniyet Müdürlüğü tarafından Madde Bağımlılığı Semineri düzenlendi. Öğrencilerin yoğun olarak katılım gösterdiği seminerde, madde bağımlılığının sebepleri ve madde bağımlılığından uzak durma yollarının neler olduğu hakkında bilgi verildi. Buharkent MYO yönetimi, seminerin öğrenciler adına faydalı olduğunu belirterek İlçe Emniyet Müdürlüğü’ne teşekkür etti.
Haftanın Öne Çıkanları

'Zeytinyağı Lisanslı Depoculuk' projesi için ilk adım atıldı

2021-11-03 18:24 - Ekonomi

Kuşadası'nda yeni bir mantar türü daha keşfedildi

2021-10-28 11:05 - Gündem

“ÖLÜRÜM TÜRKİYEM”

2021-11-01 13:33 - -

Miniklerden kuşlara sıcak yuva

2021-11-01 15:28 - Gündem

'Sümerbank Desenleri ve El Sanatları Sergisi' açıldı

2021-10-29 14:18 - Kültür - Sanat

Aydın Valiliği, kültürel mirasa sahip çıkıyor

2021-11-02 13:11 - Kültür - Sanat

Organ bağışı için pedal çevirecekler

2021-11-04 10:21 - Sağlık

İl Sağlık Müdürü Açıkgöz, ASKOM'un toplantısına katıldı

2021-10-28 10:41 - Sağlık

Başak Koleji’nden Masa Tenisinde bölge ikinciliği

2021-11-03 10:55 - Spor

Selami Şahin Kuşadası’nda sahne aldı

2021-11-01 10:33 - Magazin

İlgili Haberler

BAŞKAN ANIL YETİŞKİN’DEN EFELER’E ÇİFTE DESTEK BELEDİYE MECLİSİNDEN OY BİRLİĞİYLE KARAR

10:08 - Eğitim

BAŞKAN ANIL YETİŞKİN’DEN GENÇLERE SINAV DESTEĞİ

13:48 - Eğitim

Aydın’da gençlere örnek olan mezuniyet

12:20 - Eğitim

BABASINA VERDİĞİ SÖZÜ OĞLU İLE BİRLİKTE YERİNE GETİRDİ 55 YAŞINDA ÜNİVERSİTE MEZUNU OLDU

10:52 - Eğitim

Azmin yaşı yok: Aydınlı gazeteci 59 yaşında üniversite bitirdi

18:22 - Eğitim

Günün Manşetleri

KOÇARLI FESTİVAL HEYECANINA HAZIR!

08:33 - Kültür - Sanat

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel