?>

Buharkent tapuyu aldı, Başkan Erol müjdeyi paylaştı

Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, Savcılı Mahallesi’ne yapılması planlanan sosyal tesis alanı için satın alınan arazinin tapusunu paylaşarak müjde verdi.   

Genel - 3 yıl önce

Uğur Eser   AYDIN (İHA) - Aydın’ın Buharkent ilçesi Savcılı Mahallesi’nde yapılacak olan sosyal tesis alanı için adım atıldı. Sosyal medya üzerinden arsanın tapusunu paylaşan Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, yaptığı paylaşımla müjde verdi. Başkan Erol yaptığı paylaşımda “Savcıllı Mahallesi 1873 parseli, spor tesisi, halı saha, çocuk oyunu alanı, sosyal tesis yapmak üzere belediyemiz olarak satın aldık. Savcıllı Mahallemize hayırlı uğurlu olsun” ifadelerine yer verdi.

Haftanın Öne Çıkanları

Hikmet Saatçi, "Oturduğun Koltuğun Verdiği Güçle Yaptığın Açıklamalar İhanettir"

2023-08-09 16:45 - Siyaset

Söke’nin yeni jandarma komutanı belli oldu

2023-08-10 13:07 - Genel

Ertuğrul Yamen'den iftiralara net açıklama

2023-08-15 10:26 - Siyaset

Hulki Karakaya'nın durumu ciddi

2023-08-16 10:24 - Siyaset

Ada Modern Sanat Galerisi, sergiye ev sahipliği yapıyor

2023-08-09 11:06 - Kültür - Sanat

Söke'nin Lisanslı Deposu'nun yapımı devam ediyor

2023-08-11 16:56 - Ekonomi

Didim’de dolmuş ve taksi ücretleri değişti

2023-08-11 10:58 - Ekonomi

Fatih Atay'dan yeni skandal!

2023-08-11 17:26 - Siyaset

AKKENTLİ, SÖKE BAĞARASI PAZARI’NIN NABZINI TUTTU

2023-08-16 10:19 - Siyaset

ABGC Yönetiminden Buharkent Ziyareti

2023-08-11 13:41 - Genel

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık