?>

Büyükşehir Belediyesi'nden Germencik’te yol yapım çalışması

Aydın Büyükşehir Belediyesi, Germencik’te de yol yapım çalışmalarını sürdürüyor.   

Genel - 2 yıl önce

Onur Durmuş   AYDIN (İHA) - Aydın Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü tarafından Ortaklar’da içme suyu, Neşetiye’de kanalizasyon altyapısı çalışmalarının tamamlanmasının ardından, Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Dairesi’ne bağlı yol yapım ve bakım şubesi ekipleri tarafından üstyapı çalışmalarına başlandı.  Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, daha modern bir ulaşım altyapısı ortaya çıkarmak için gece-gündüz çalıştıklarını ifade etti. Çerçioğlu, vatandaşların konforu için çalışmaya devam edeceklerini belirtti. Germencikli vatandaşlar ise yapılan çalışmalardan dolayı Çerçioğlu’na teşekkür etti. 

Haftanın Öne Çıkanları

AYESOB Başkanı Künkcü'nün oğlu dünya evine girdi

2023-12-25 16:33 - Magazin

Motosiklet kazasında ölen Öğünçlü, son yolculuğuna uğurlandı

2023-12-25 16:07 - Asayiş

2023-12-27 13:06 - Köşe Yazısı

Cumhur İttifakı'nda Karpuzlu Krizi

2023-12-27 16:22 - Siyaset

2023-12-26 12:23 - Köşe Yazısı

Forum Aydın için konkordato kararı

2023-12-28 17:05 - Ekonomi

Ertürk’ten doktora yapılan saldırıya tepki

2023-12-28 16:51 - Siyaset

Cumhur İttifakı Aydın'da dağılım kesinleşti

2023-12-26 16:44 - Siyaset

Motosiklet kazasında ölen genç iş adamının son paylaşımı yürek burktu

2023-12-25 10:49 - Asayiş

GALİP BAŞKANLA BOZDOĞAN'I ALACAĞIZ

2023-12-29 13:30 - Siyaset

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık