?>

Büyükşehir Meclisi'nden Göz ve Diş Hastanesi için Başkan Çerçioğlu’na yetki

Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılacak olan Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi ile Göz Hastanesi'nin yapımı için belediye meclisi Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na tam yetki verdi.

Sağlık - 2 yıl önce

Aydın Büyükşehir Belediye Meclisi’nin Mayıs ayı ilk oturumu Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun başkanlığında gerçekleştirildi. Zabıt özetinin okunmasıyla başlayan mecliste 14’ü gündem dışı 39 gündem maddesi görüşülerek karara bağlandı. Gündemin en dikkat çeken maddesi ise Aydın’da belediye bünyesinde yapılacak olan göz hastanesi ile ağız ve diş sağlığı merkezi ile ilgili oldu. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun seçimlerden önce projesini açıkladığı 2 hastanenin yapımı ve kurulumundaki gerekli işlemleri yapmak ve ilgili kurumlarla yapılacak protokolleri imzalamak için Başkan Çerçioğlu’na yetki verildi.Kurulacak olan ağız ve diş sağlığı merkezinde implantın yanı sıra, özellikli tedavi hizmetleri ve kanal tedavisi, 20 yaş diş cerrahisi, çocuk diş sağlığı, temel ağız ve diş tedavileri gibi hizmetler de verilecek.Yaklaşık 2 bin metrekare kapalı alana sahip olacak göz hastanesinde ise temel muayene hizmetlerinin yanında, katarakt, çocuk ve bebekler için göz sağlığı takip hizmetleri, doğumsal göz hastalıkları, göz tembelliği gibi rahatsızlıkların teşhis ve tedavisi yapılacak.

Haftanın Öne Çıkanları

Nazilli’de feci kaza!

2024-05-09 08:31 - Asayiş

Büyük Menderes, kuraklıktan nasibini aldı

2024-05-15 12:39 - Ege

Atça’daki kadın cinayetinde flaş gelişme!

2024-05-14 14:43 - Asayiş

Tecrübeli isim basın müdürü oldu

2024-05-14 12:34 - Genel

Başkan Özsu: “Annelerimizin hakkı asla ödenmez”

2024-05-10 12:52 - Siyaset

Fuat Öndeş'e şok! Ortaklar'da darp ettiler

2024-05-13 17:16 - Asayiş

Nazillili özel sporcular madalyaları topladı

2024-05-15 09:42 - Spor

Milli Park’a günlük araç giriş kapasitesi belirlendi

2024-05-15 12:51 - Magazin

Nazilli Belediyesi’nde 5 müdür değişti

2024-05-14 08:08 - Genel

Orman Bölge Müdürü değişti

2024-05-15 09:34 - Siyaset

İlgili Haberler

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık

AYDIN ŞEHİR HASTANESİ’NDE BİR İLK! BEYİN DAMAR HASTALIKLARINDA YENİ DÖNEM BAŞLADI

12:30 - Sağlık

AYDIN’DA ÇİFTE SAĞLIK MÜJDESİ

15:24 - Sağlık

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN ÇÖLYAK FARKINDALIĞINA ANLAMLI ETKİNLİK

10:53 - Sağlık

Aydın Devlet Hastanesi yeni yerine taşınıyor: Taşınma takvimi netleşti

10:50 - Sağlık

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık