?>

Didim Belediyesi işçilerinin maaşlarında iyileştirme yapıldı

İmzalanan ek protokol ile Didim Belediyesi’nde görev yapan işçilerin maaşında iyileştirmeye gidildi.

Ekonomi - 3 yıl önce

Onur Durmuş   AYDIN (İHA) - DİSK Genel İş Sendikası Aydın Şube Başkanı Sibel Özhan ve Didim Belediyesi İşyeri temsilcileri Didim Belediye Başkanı A. Deniz Atabay’ı makamında ziyaret etti. Ülkede enflasyonun yükselmesi ve işçi maaşlarının enflasyonun altında kalması gibi konularının ziyarette Didim Belediyesi’nde çalışan işçilerin maaşlarında ek iyileştirme yapılması konusunda mutabakata varıldı. 

Konu ile ilgili açıklamalarda bulunan Didim Belediye Başkanı A. Deniz Atabay, “Bugün belediyemizde DİSK Genel-İş Sendikası Aydın Şube Başkanı Sibel Özhan ve işyeri temsilcilerimiz ile personellerimizin emeklerinin yüksek enflasyon karşısında ezilmemesi için ek iyileştirme görüşmesi yaptık. 

Çalışanlarımızın ekonomik şartlar karşısında zorluk yaşamayacağı şekilde karşılıklı bir mutabakat gerçekleştirdik. Emekçilerimizin her zaman yanındayız, herkese hayırlı olmasını diliyorum.” ifadelerini kullandı.

Haftanın Öne Çıkanları

İlk Defa Katıldı, İkinci Oldu

2023-08-28 10:59 - Spor

Dengesizler Yine Yalan Yazdı

2023-08-23 11:03 - Siyaset

Kubilay Han, Ece'sine Kavuştu 

2023-08-28 07:21 - Magazin

SUJE Yaşam Danışmanlığı 1 Yaşında

2023-08-28 13:47 - Magazin

İddiaların hedefi olan o personel konuştu: "Kardeşimle beni sevgili gibi gösterdiler"

2023-08-23 16:42 - Genel

Emekli öğretmen Derici vefat etti

2023-08-26 12:40 - Genel

Müdür Şenkul, istasyonda incelemelerde bulundu

2023-08-26 16:09 - Sağlık

Efeler Belediyesi eş-dost-akraba kıskacında!

2023-08-22 12:16 - Siyaset

Kuyucak Belediyespor, İstanbul'dan 2 kupa ile döndü

2023-08-28 17:33 - Spor

Adnan Menderes Barajı, alarm veriyor

2023-08-25 12:00 - Genel

İlgili Haberler

AYDIN SANAYİSİNİN GURUR TABLOSU: İLK 500’E AYDIN’DAN 15 FİRMA GİRDİ

09:16 - Ekonomi

RESMİ GAZETE'DE YAYIMLANDI: TAKSİTLENDİRME LİMİTİ YÜKSELTİLDİ

09:24 - Ekonomi

İŞ DÜNYASI FİNANSMAN İSTİYOR: ARSLAN’DAN KREDİ ÇAĞRISI!

21:17 - Ekonomi

AYDIN’IN 5 AYLIK İHRACATI 798 MİLYON DOLAR OLDU

17:28 - Ekonomi

BAŞKAN ZENCİRCİ: "KADINLARIMIZ İÇİN ALTERNATİF GELİR KAPISI OLUŞTURDUK"

09:27 - Ekonomi

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık