?>

Didim Belediyesi işletmelerinde dört mevsim hizmet

Didim halkının çok istediği, Barış 2 Kafeteryasının sürekli açık kalması talebi, Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay tarafından dikkate alındı.

Gündem - 2 yıl önce

Her yıl haziran ve eylül ayları dışında kapalı kalan Barış 2 Kafeterya, Başkan Gençay tarafından bu sezon erken açtırılmıştı. Çalışmalarına hızlı başlayan Başkan Gençay, Didim Belediyesi şirketine ait Barış 2 Kafeteryası için "Kafeteryamız artık tüm yıl boyunca da açık olacak" diyerek, gerekli çalışmaları hemen başlattı.Didim’in en güzel manzaralı mekanlarından biri olan Kafeterya, camekan ile daha konforlu hale getirilerek, zengin menüsü ve uygun fiyatları ile vatandaşlarımıza kış boyu hizmet verecek.Çalışmalar hakkında bilgi veren Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, “Didimli vatandaşlarımıza daha kaliteli bir hizmet sunmak adına çalışmalarımızı gerçekleştiriyoruz. Bu kapsamda, vatandaşlarımızdan gelen talepleri dikkate alarak Barış 2 Kafeterya da dört mevsim hizmet sunabilecek yeni bir kapalı alan kazandırmak için çalışmalara başladık. Çok yakında tamamlayacağımız bu alan sayesinde, artık kış aylarında da Barış 2 Kafeterya faaliyetlerine devam edecek” dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

Şehit ateşi, Aydın’a düştü

2024-12-09 19:27 - Genel

Mustafa Savaş’tan Özel Harekat Şube Müdürlüğü’ne anlamlı ziyaret

2024-12-07 11:17 - Genel

Tiyatro yazarı Mukaddes Yüksel hayatını kaybetti

2024-12-06 19:51 - Gündem

Ayşe Özdemir, "Çare Eşitlikte, Çare Eşit Temsilde"

2024-12-05 13:51 - Siyaset

Başkan Zencirci'den anlamlı çağrı

2024-12-10 10:04 - Gündem

Aydın'da feci kaza: 26 yaşındaki genç trenin altında kalarak can verdi

2024-12-10 08:33 - Asayiş

Aydınlı özel sporcular, Türkiye Şampiyonası'ndan derecelerle döndü

2024-12-06 07:34 - Spor

Başkan Çerçioğlu, ameliyat oldu

2024-12-09 18:29 - Sağlık

Yasak aşk cinayetin ateşi Nazilli'ye düştü

2024-12-10 10:19 - Asayiş

Nazilli'de eğitimlerini tamamlayan minikler sertifikalarına kavuştu

2024-12-09 10:59 - Spor

İlgili Haberler

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

VALİ VAROL, ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLERE KULAK VERDİ

17:34 - Gündem

AK PARTİ AYDIN’DA KADIN KOLLARINDA YENİ DÖNEM! İLÇE BAŞKANLARI BELLİ OLDU

16:23 - Gündem

ASTİM OSB, GÜCÜNE GÜÇ KATACAK

14:43 - Gündem

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık