?>

Didim’de yol çalışmaları devam ediyor

Didim Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından kent genelinde yol çalışmaları tüm hızıyla devam ediyor.   

Genel - 3 yıl önce

Uğur Eser   AYDIN (İHA) - Didim Belediyesi vatandaşlara modern ve konforlu bir ulaşım ağı kazandırmak amacıyla çalışmalarını tüm hızıyla gerçekleştiriyor. Didim Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından sürdürülen faaliyetler çerçevesinde Efeler Mahallesi 1520, 1522 Sokak ve civar sokaklarında yol düzeltme ile kilit parke döşeme çalışmalarını sürdürüyor.  Konu ile ilgili açıklamalarda bulunan Didim Belediye Başkanı Ahmet Deniz Atabay, “Kentimizde sağlıklı ve konforlu bir ulaşım ağı kurmak amacıyla çalışmalarımızı belirli bir program çerçevesinde sürdürüyoruz” dedi. 

Haftanın Öne Çıkanları

Aydınlı sporcu Ferdi Acar, Türkiye'nin gururu olmaya Almanya'ya gidiyor

2023-11-02 15:12 - Spor

Türk kadınlarının güzellik tutkusu engel tanımıyor

2023-11-03 11:52 - Magazin

Nazilli İstiklal Mahallesi ASM çevresinde yollar yenileniyor

2023-11-02 10:50 - Genel

2023-11-03 12:46 - Köşe Yazısı

Yeşil sahadaki “alkol masası” olayının faturası müdüre kesildi

2023-11-03 11:49 - Spor

2023-11-06 21:55 - Köşe Yazısı

ÖR-KOOP’tan ortaklara 1 milyon TL’lik destek

2023-11-07 15:36 - Ekonomi

Kuşadası'nda bıçak bileyicileri çırak arıyor

2023-11-07 10:50 - Genel

Büyükşehir Belediyesi'nin hizmete açtığı 'Park Kafe' vatandaşların uğrak noktası oldu

2023-11-06 13:33 - Genel

Aydın’da suç örgütlerine darbe

2023-11-07 10:52 - Asayiş

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık