?>

Didim Gençlik Merkezi’nde sona gelindi, Vali Canbolat incelemelerde bulundu

Aydınlı gençlerin yeni cazibe merkezlerinden biri haline gelen gençlik merkezleri, Aydın’ın dört bir yanında yükselmeye devam ederken, Didim ilçesinde yapılan Gençlik Merkezi’nde sona gelindi, Aydın Valisi Yakup Canbolat da çalışmaları yerinde inceledi.   

Genel - 3 yıl önce

Uğur Eser - Hüseyin Çalışkan  AYDIN (İHA) - Aydın’da imkanlarıyla yeni cazibe merkezi haline gelen gençlik merkezleri, sportif, sanatla ilgili ve kültürel faaliyetleri ile gençlerin gözdesi olmaya devam ediyor. Bu çerçevede Aydın’ın dört bir yanı da gençlerin faydalanabilmesi için gençlik merkezleriyle donatılıyor. Gençlerin boş zamanlarını en iyi şekilde değerlendirmeleri için il genelinde, gençlik merkezleri bir bir hayata geçiriliyor. Aydın Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü koordinesinde 2022 yılı içerisinde Efeler, Germencik, Kuşadası, Çine, Didim, Sultanhisar, İncirliova ve Yenipazar ilçelerinde yapımına başlanan gençlik merkezlerinde de çalışmalar aralıksız devam ederken, Didim’deki Gençlik Merkezi ve yarı olimpik yüzme havuzu çalışmalarında sona gelindi. Aydın’daki yatırımları da yakından takip eden Aydın Valisi Yakup Canbolat ise Didim’e gelerek çalışmaları yerinde inceledi. Beraberindeki heyetle birlikte gençlik merkezi ve yarı olimpik yüzme havuzu inşaatını ziyaret eden Vali Canbolat, çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı.  2022 yılı içerisinde ihalesi yapılan Didim ilçesine yapılan 1 adet Gençlik Merkezi ve Yarı Olimpik Yüzme Havuzu’nun 2023 yılı içerisinde bitirilmesi planlanırken, proje bedeli 32 milyon 863 bin TL, ihale bedeli ise 27 milyon 850 bin TL olarak açıklandı.

Haftanın Öne Çıkanları

Mehmet Fatih Atay CHP'den istifa ettiğini açıkladı

2023-09-12 11:44 - Siyaset

ADÜ Tıp Fakültesi Hastanesi, ölmek üzere olan hastayı taburcu etti

2023-09-11 12:12 - Sağlık

Demir yumruk Meryem, Türkiye ikincisi oldu

2023-09-11 18:07 - Spor

Muhtar Karhan’dan Çerçioğlu’na pankartlı teşekkür

2023-09-12 10:14 - Genel

Başkan Özcan yeni eğitim öğretim yılını kutladı

2023-09-11 10:11 - Gündem

2023-09-12 11:56 - Köşe Yazısı

Nazilli’de 30 bin mavi kapak engellilere umut oldu

2023-09-12 10:55 - Genel

Başkan Çerçioğlu: “Ayulaş’ın hiçbir farklı faaliyet kolu yoktur”

2023-09-13 10:24 - Genel

Başkan Çerçioğlu Umurlu Mahallesi'nde muhtarlar ile buluştu

2023-09-11 18:50 - Genel

TARİŞ kuru incir fiyatlarını güncelledi

2023-09-12 16:15 - Ekonomi

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

KOÇARLI FESTİVAL HEYECANINA HAZIR!

08:33 - Kültür - Sanat

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel