?>

Didim'de çalışmalar 24 saat sürüyor

Didim'de çalışmalar 24 saat sürüyor

Gündem - 4 yıl önce

Murat Uçkaç AYDIN (İHA) - Didim Belediyesi kent genelinde başlattığı hizmet seferberliğini sürdürürken, Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri gece-gündüz demeden plajlarda temizlik çalışması gerçekleştiriyor. Didim Belediye Başkanı Ahmet Deniz Atabay'ın girişimleri ve talimatları ile kent genelinde başlatılan hizmet seferberliği hız kesmeden devam ediyor. Her yıl milyonlarca yerli ve yabancı turisti ağırlayan Didim'in mavi bayraklar ile taçlanan 11 plajında Didim Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekiplerince çalışmalar sürüyor. Hava sıcaklığının yükselmesiyle birlikte turizm sezonunun başladığı kentin altın renkli plajlarında ekipler, gece-gündüz demeden temizlik çalışması gerçekleştiriyor. Tatil amacıyla Didim'e gelen yerli ve yabancı turistleri sahilleri temiz tutmaya davet eden Didim Belediye Başkanı Ahmet Deniz Atabay, herkesin iyi ve sağlıklı bir tatil geçirmesi için çalışmalarının süreceğini söyledi. Başkan Atabay, "Güzide kentimiz Didim'i turizm sezonuna hazırlamak için elimizden geleni yaptık. Her yıl olduğu gibi bu yıl da milyonlarca yerli ve yabancı misafirimizi Didim'de ağırlayacağımız için çok heyecanlıyız. Aydın Büyükşehir Belediyesi ve Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'nun desteği ile hayata geçirdiğimiz projelerimizi ve yatırımlarımızı turizm sezonunda vatandaşlarımız ile buluşturduk, kent geleinde çalışmalarımızı tamamladık. Havaların ısınması ile birlikte misafirlerimiz Didim'e gelmeye başladı. Bizler de ekiplerimiz ile birlikte herkesin Didim'de güzel, güvenli ve sağlıklı bir tatil geçirmesi için çalışmalarımıza hız verdik. Mavi bayraklar ile taçlanan 11 plajımızın temizliği için Temizlik İşleri Müdürlüğü ekiplerimiz gece-gündüz demeden çalışıyorlar. Çeşitli araçlar ile desteklediğimiz temizlik çalışmalarımız hem Didimliler hem de misafirlerimiz için aralıksız olarak gerçekleştiriliyor. Unutmamalıyız ki Didim'e sahip çıkmak hepimizin görevi, sorumluluğu. Başta Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu olmak üzere duyarlı vatandaşlarımıza ve ekip arkadaşlarıma bir kez daha teşekkür ederim. Didim için çalışmayı sürdüreceğiz" dedi.
Haftanın Öne Çıkanları

ADÜ'de piyano konseri gerçekleşti

2022-05-27 09:49 - Kültür - Sanat

Aydın'da ilk kez uygulanan yöntemle hasta, sağlığına kavuştu

2022-05-30 10:45 - Sağlık

Didim’deki “Musilaj” operasyonunda 5 tutuklama

2022-05-30 09:54 - Asayiş

Aydem Perakende ve Gediz Perakende, ilk kez katıldığı zirvede ödül aldı

2022-05-26 10:30 - Ekonomi

ADÜ'de "Psikolojik sağlığımızı nasıl koruyabiliriz" etkinliği yapıldı

2022-05-30 10:55 - Sağlık

Aydın Ticaret Borsası Olivtech’te yer alacak

2022-05-25 13:31 - Ekonomi

Başkan Kaplan; "27 Mayıs kanayan bir yaradır”

2022-05-27 12:43 - Siyaset

Kuşadası’nın gururu oldular

2022-05-26 17:43 - Spor

Aydın İl Tarım Müdürlüğü kadın personelleri bilgilendirildi

2022-05-30 12:13 - Gündem

Yapay kalp akciğer makinesi tedavisi ile hasta, hayata tutundu

2022-05-27 10:51 - Sağlık

İlgili Haberler

YEŞİLÇAM EFSANESİ KADİR İNANIR HAYATINI KAYBETTİ

19:03 - Gündem

BAŞKAN MUSTAFA GALİP ÖZEL: "BOZDOĞAN'A TEK BİR KANALİZASYON YATIRIMI YOK"

18:56 - Gündem

MHP KUYUCAK'TA İLHAN DEMİRKURT TEK ADAY

16:54 - Gündem

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

Günün Manşetleri

KUŞADASI BELEDİYESİ YOL YAPIM ÇALIŞMALARINA ARALIKSIZ DEVAM EDİYOR

19:33 - Genel

BAŞKAN KIVRAK’TAN KAZA MAĞDURU AİLEYE ‘GEÇMİŞ OLSUN’ ZİYARETİ

19:15 - Genel

AYDIN'DA ZEHİR TACİRLERİNE DEV OPERASYON

19:09 - Asayiş

YEŞİLÇAM EFSANESİ KADİR İNANIR HAYATINI KAYBETTİ

19:03 - Gündem

BAŞKAN MUSTAFA GALİP ÖZEL: "BOZDOĞAN'A TEK BİR KANALİZASYON YATIRIMI YOK"

18:56 - Gündem