?>

Didim’de Masterler Futbol Şenliği gerçekleştirildi

Didim’de Masterler Futbol Şenliği gerçekleştirildi

Gündem - 4 yıl önce

Hüseyin Çalışkan AYDIN (İHA) - Gençlik Haftası etkinlikleri çerçevesinde Aydın'ın Didim ilçesinde Masterler Futbol şenliği düzenlenirken, 3 takımın katıldığı futbol turnuvasında kazanan dostluk oldu. 15-19 Mayıs tarihleri arasında kutlanan Gençlik Haftası dolayısıyla Didim’de Masterler Futbol Şenliği düzenlendi. Didim Atatürk stadında oynanan şenliğe Didim, Efeler ve Söke Masterler takımları katılırken, +40 ve +49 şeklinde 2 grupta maçlar oynandı. Maçları Didim Belediye Başkanı A. Deniz Atabay ve İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Ufuk Kurucu da takip etti. Maçları ise Fifa kokartlı eski hakemlerden Vahap Beyaz, Eski hakemlerden ve Belediye Başkan yardımcısı Yusuf Deveci ve Hasan Hüseyin Sarıtaş yönetti. 20 dakikalık 2 devre halinde oynanan maçlar sonunda takım kaptanlarına ve hakemlere teşekkür plaketi verilirken, dostluk havasında geçen maçlar sonunda 3 takım birbirlerini tebrik etti. Didim Belediye Başkanı A. Deniz Atabay “Didim Masterlar ve Veteranlar Turnuvası’nı büyük bir ilgi ile takip ettim. Sporun barış, dostluk ve kardeşlik olduğunun farkındalığı ile centilmence mücadele eden tüm takımlarımızı tebrik ediyor; birbirinden keyifli maçlara ev sahipliği yapan bu turnuvada emeği geçenlere teşekkür ediyorum” dedi.
Haftanın Öne Çıkanları

Cemiyet başkanları Konya'da buluştu

2022-05-13 14:41 - Gündem

Akkentli'den çirkin saldırıya tepki

2022-05-11 17:13 - Gündem

Söke'de motosiklet kazası: 1 yaralı

2022-05-11 15:11 - Asayiş

Nazilli Sağlık Hizmetleri MYO öğrencilerinden ‘Engelsiz Eğleniyoruz Projesi’

2022-05-17 12:18 - Gündem

Multi Clinic Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi açıldı

2022-05-14 17:14 - Gündem

Masal Garden hizmete açıldı

2022-05-16 12:48 - Gündem

Didim’de trafik kazası: 1 ağır yaralı

2022-05-11 10:13 - Asayiş

Buharkent'teki Geleneksel Keşkek Hayrı'na vatandaşlar ilgi gösterdi

2022-05-11 18:30 - Gündem

Nazilli'de odalardan Künkçü'ye tam destek

2022-05-13 12:28 - Gündem

Ak Partili yöneticilerin iftar sonrası tehlikeli eğlencesi ortaya çıktı

2022-05-12 23:16 - Gündem

İlgili Haberler

YEŞİLÇAM EFSANESİ KADİR İNANIR HAYATINI KAYBETTİ

19:03 - Gündem

BAŞKAN MUSTAFA GALİP ÖZEL: "BOZDOĞAN'A TEK BİR KANALİZASYON YATIRIMI YOK"

18:56 - Gündem

MHP KUYUCAK'TA İLHAN DEMİRKURT TEK ADAY

16:54 - Gündem

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

Günün Manşetleri

KUŞADASI BELEDİYESİ YOL YAPIM ÇALIŞMALARINA ARALIKSIZ DEVAM EDİYOR

19:33 - Genel

BAŞKAN KIVRAK’TAN KAZA MAĞDURU AİLEYE ‘GEÇMİŞ OLSUN’ ZİYARETİ

19:15 - Genel

AYDIN'DA ZEHİR TACİRLERİNE DEV OPERASYON

19:09 - Asayiş

YEŞİLÇAM EFSANESİ KADİR İNANIR HAYATINI KAYBETTİ

19:03 - Gündem

BAŞKAN MUSTAFA GALİP ÖZEL: "BOZDOĞAN'A TEK BİR KANALİZASYON YATIRIMI YOK"

18:56 - Gündem