?>

Didim’de yabancılar “Festival” projesinde buluşacak

Didim’de yabancılar “Festival” projesinde buluşacak

Gündem - 4 yıl önce

Hüseyin Çalışkan AYDIN (İHA) - Aydın'ın Didim ilçesinde İlçe Göç idaresi Müdürlüğü ve Didim Kent Konseyi öncülüğünde ilçede yaşayan yabancılarla birlikte yapılması planlanan festivalle ilgili ön toplantı düzenlendi. Didim Ticaret Odası Nurullah Kocabıyık Kültür Merkezi’nde gerçekleşen toplantının açılış konuşmasını yapan Didim Kent Konseyi Başkanı Osman Ayyıldız, “Göç idaresinin yaptığı tespit sonucu 50’nün üzerinde bir ülke vatandaşının Didim’de yaşaması bizlere mutluluk veriyor. 38 ülke temsilcisinin daha da artacağına eminiz. Ortak yaşamın Türkiye ve uluslararası ülkelere mesaj vermek adına bir proje olduğunu söylemek istiyoruz. Didim’in barış ve kardeşlik şehir olduğunu, bu ilkeler doğrultusunda da ortak yaşamı belirten bir proje olduğunu tekrar belirtmek istiyoruz. Ülkelerle ortak bir alanda buluşarak kendi kültürlerini, sosyal yaşamlarını, yiyecek kültürleri yansıtmalarını sağlayacağız. Gastronomi alanında çalışmalarımızı başlattık.. Bundan sonraki süreçte projeyle ilgili aktif bilgilendirme yapıyoruz ve yapmaya da devam edeceğiz“ dedi. “The World Love Didim” Dünya Didim’i seviyor sloganıyla hazırlanan festivalin logosu ve içeriği konusunda katılımcıların görüş ve önerileri alınırken, ilerleyen günlerde içerikle ilgili toplantıların süreceği öğrenildi.
Haftanın Öne Çıkanları

Aydınlı Hediye Karakas'a 'hakaret' davası şoku!

2022-05-08 21:33 - Gündem

Cemiyet başkanları Konya'da buluştu

2022-05-13 14:41 - Gündem

Akkentli'den çirkin saldırıya tepki

2022-05-11 17:13 - Gündem

Söke'de motosiklet kazası: 1 yaralı

2022-05-11 15:11 - Asayiş

Karısı tarafından bıçaklanan adam hayatını kaybetti

2022-05-07 11:23 - Asayiş

Her şey değişti bir tek o memur değişmedi

2022-05-07 16:04 - Gündem

Söke Belediyespor ESA Bodrum engelini aştı

2022-05-09 15:02 - Spor

Enerya’dan vatandaşlara çifte eziyet

2022-05-10 13:15 - Ekonomi

Didim’de trafik kazası: 1 ağır yaralı

2022-05-11 10:13 - Asayiş

Buharkent'teki Geleneksel Keşkek Hayrı'na vatandaşlar ilgi gösterdi

2022-05-11 18:30 - Gündem

İlgili Haberler

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

VALİ VAROL, ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLERE KULAK VERDİ

17:34 - Gündem

AK PARTİ AYDIN’DA KADIN KOLLARINDA YENİ DÖNEM! İLÇE BAŞKANLARI BELLİ OLDU

16:23 - Gündem

ASTİM OSB, GÜCÜNE GÜÇ KATACAK

14:43 - Gündem

Günün Manşetleri

BAŞKAN TETİK 41 NOKTADAKİ YOL ÇALIŞMALARINI YERİNDE İNCELEDİ

16:16 - Genel

MHP NAZİLLİ İLÇE KONGRESİNDE BAHADIRCAN YORGANCI TEK ADAY OLACAK

16:07 - Siyaset

AYDIN’DA “RESMİ” KARNE SEVİNCİ! VALİ VAROL: “EĞİTİM EN TEMEL FAALİYETTİR”

16:04 - Eğitim

AYDINLI BAŞKAN’DAN BÖLÜNMÜŞ YOL TALEBİ

16:02 - Siyaset

AYDIN'DA KORKUNÇ ANLAR: BEKÇİNİN DİKKATİ FACİAYI ÖNLEDİ

15:58 - Asayiş