?>

Doğanca: "Asgari ücretin üstünde maaş sözümüzü yerine getirdik"

Aydın'ın Kuyucak ilçe Belediye Başkanı Uğur Doğanca Belediye şirketleri de dahil olmak üzere Kuyucak Belediyesi bünyesinde asgari ücretli ve sendikasız işçi kalmadığını belirtti.

Genel - 1 yıl önce

Yeni yılda asgari ücret yüzde 30 artışla 22 bin 104 lira olarak açıklandı. Kuyucak Belediye Başkanı CHP'li Uğur Doğanca da yeni asgari ücretin beklentilerin altında kaldığını belirterek: “Türkiye'nin ekonomik şartlarına baktığımızda bu ücretlerle insanların geçinmesi çok zor. Biz de Kuyucak Belediyesi olarak 2025 yılına girmeden önce seçim vaatlerimizden olan belediye çalışanlarına asgari ücretin üstünde maaş sözümüzü yerine getirdik. Kasım ayı itibariyle belediyemize bağlı şirketler dahil asgari ücretli personel kalmadı” dedi.“Sözümüzü yerine getirdik”Belediyelerinde sendikasız çalışanın kalmadığını ifade eden Başkan Doğanca, “Sosyal demokrat bir belediye olarak bir diğer seçim vaadimiz olan sendikasız işçi kalmayacak sözümüzü de yerine getirdik. Belediyemize bağlı şirketlerde çalışan 125 personel daha sendikaya üye oldu. Yasal süreçlerden sonra toplu iş sözleşmesi imzalayacağız. 2025'ten itibaren Kuyucak Belediyesi'nde asgari ücretli ve sendikasız personel olmayacak. Sosyal haklarını almaya başlayacaklar. Biz personelimize katkı sağlarsak onlar da vatandaşlara hizmet yönünden katkı sağlayacaklarını düşünüyoruz” dedi.Hizmet araçlarında artış sağlandıÖte yandan Başkan Doğanca, vatandaşa hizmet açısından araç parkurunu her geçen gün yenilediklerini ve zenginleştirdiklerini de ifade ederek, “Göreve geldiğimiz andan itibaren mevcut araç parkurumuzdaki iş makinalarımızla halkımıza hizmet etmekteydik. Aralık ayı itibariyle yollarımızın bakımı için ihtiyacımız olan silindir makinamızı satın aldık. 2025 yılı için planladığımız çalışmalar kapsamında ihtiyaç duyduğumuz ekipman ve iş manikalarımızı da yenileyerek vatandaşımızın ihtiyaçlarını gidereceğiz” dedi. Konuşmasının sonunda yeni yılın Kuyucak başta olmak üzere tüm ülkeye sağlık, mutluluk ve başarılı olmasının diledi.Personelden zam ve sendikal haklara teşekkürKuyucak Belediyesi'nde çalışan işçiler de yeni yıla mutlu girdiklerini ifade ederek sendikal haklarının kazanılmasında ve maaşların asgari ücretin üzerinde verilmesine destek veren Belediye Başkanı Uğur Doğanca'ya teşekkür ettiler.

Haftanın Öne Çıkanları

Çerçioğlu, 600 Muhtarla Yürüdü 

2024-12-22 12:16 - Genel

Hatice ninenin deve güreşi aşkı, engel tanımıyor

2024-12-23 11:55 - Magazin

AKP’li belediye başkanı Şehit Kubilay’ın katilinin türbesinde dua etti

2024-12-20 14:53 - Siyaset

Elçin öğretmen sevenlerini üzdü

2024-12-20 14:39 - Asayiş

OKT Trailer'den erken yılbaşı kutlaması

2024-12-22 12:19 - Magazin

Aydınlı çift, bebeklerine Honda adını verdi

2024-12-21 11:21 - Magazin

Başkan Özsu'dan Mehmet Akif Ersoy’u anma mesajı

2024-12-26 11:35 - Gündem

Buharkent’te İlginç Olay: Taksi Sürücüsü Namaz İçin Yolu Kapattı

2024-12-27 13:50 - Genel

AK Parti Aydın’da İl Başkanlığı Kongre tarihi açıklandı

2024-12-26 13:39 - Siyaset

Nazillili Sporcu Elifnaz Avrupa üçüncüsü oldu

2024-12-21 13:55 - Spor

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık