?>

Germencik Belediyesi'nden saha personeline 'sıcaklık' izni

Germencik Belediyesi, Meteoroloji Genel Müdürlüğü'nün 26 Temmuz Çarşamba günü hava sıcaklıklarının pik yapacağı ve mevsim normallerinin oldukça üstüne seyredeceğini açıklaması üzerine saha personellerine öğleden sonra izin verildiğini açıkladı.

Genel - 3 yıl önce

Murat Uçkaç   AYDIN (İHA) - Personellerin sağlığını korumak için önlem aldıklarını ifade eden Germencik Belediye Başkanı Fuat Öndeş, Temizlik İşleri, Fen İşleri ile Park ve Bahçeler Müdürlüklerinde görevli saha çalışanlarına öğleden sonra izin verdiklerini söyledi. Konuyla ilgili açıklama yapan Germencik Belediye Başkanı Fuat Öndeş, “Bir süredir ciddi düzeyde bunaltıcı bir sıcak havanın etkisinde olan bölgemizde bunun daha da artacağını ve özellikle 24 Temmuz Çarşamba günü pik yapacağı bilgisini aldık. Meteorolojiden aldığımız bilgiler ışığında personellerimizin sağlığını korumak için yarın öğleden sonra saha görevlilerimize izin verdik. Sıcaklıkların bu denli yüksek seviyelerde devam etmesi durumunda çalışanlarımızın sağlığını korumaya yönelik adımlar atmaya devam edeceğiz. Vatandaşlarımızın özellikle de yaşlılarımız, kronik rahatsızlığı olan vatandaşlarımız ve çocuklarımızın dikkatli olmalarını, mümkün olduğunca dışarı çıkmamalarını önemle rica ediyoruz" dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

Kırca ve Acar ailelerinin mutlu günü

2023-07-24 14:53 - Magazin

Türkiye'nin ilk kadın muhtarı Gül Esin'in yaşadığı ev 'anı ve kültür evi' olacak

2023-07-25 13:37 - Kültür - Sanat

Hayırsever İşadamı Remzi Erdemci yine desteğini esirgemedi

2023-07-22 12:30 - Genel

Sandalye Fırlatan Belli Oldu

2023-07-21 11:22 - Siyaset

Nazilli’den tayini çıkan hakim ve savcılar için veda etkinliği düzenlendi

2023-07-22 14:33 - Genel

Altan Kemerci Adaylıktan Çekildi

2023-07-21 10:29 - Siyaset

2023-07-25 10:08 - Siyaset

CHP Efeler'de Ortalık karıştı! İşte O Görüntüler...

2023-07-21 11:16 - Siyaset

Kayaoğulları partisinin kuruluş yıldönümünü kutladı

2023-07-21 13:31 - Siyaset

'Geriye dönük alacaklarımız, geciktirilmeden, tek kalemde ödenmeli'

2023-07-22 09:49 - Gündem

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık