?>

Germencik Belediyesi yaralı şahini doğaya kazandırdı

Germencik Belediyesi, veterinerlik hizmetleri kapsamında yürüttüğü çalışmalarla yaralı halde bulunan bir şahini tedavi ederek yeniden doğaya kazandırdı.

Gündem - 6 ay önce

Germencik Belediyesi, veterinerlik hizmetleri kapsamında yürüttüğü çalışmalarla yalnızca sokak hayvanlarına değil, doğada yardıma ihtiyaç duyan yaban hayvanlarına da umut oluyor. Belediye tarafından oluşturulan WhatsApp İhbar Hattı aracılığıyla gelen bildirimler doğrultusunda, yaralı ve bitkin halde bulunan hayvanlara hızlı şekilde müdahale ediliyor. Bu kapsamda son olarak doğada yaralı halde bulunan bir şahin, belediye ekipleri tarafından güvenli şekilde barınağa alındı. Germencik Belediye Başkanı Burak Zencirci, tedavi ve rehabilitasyon süreci başarıyla tamamlanan şahinin sağlık durumunun tamamen düzeldiği ifade ederken, şahinin ait olduğu doğal yaşama yeniden kavuşabilmesi için Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü’ne teslim edileceği bildirildi. Zencirci, patili ve kanatlı tüm canlıların her zaman yanında olduklarını vurgulayarak sürece katkı sunan belediye personeline ve duyarlılık gösteren vatandaşlara teşekkür etti.

Haftanın Öne Çıkanları

BARIŞ ALTINTAŞ DALGA GEÇTİ "KEDİ GİBİ KAÇARSIN"

2026-01-06 20:33 - Gündem

Erdem’den ABD’nin Venezuela müdahalesine sert tepki

2026-01-04 15:21 - Gündem

UFUK GÜNDOĞDU’DAN BÜYÜKŞEHİR’E SERT TEPKİ: “MİLLETİN CEBİNDEN ELİNİZİ ÇEKİN”

2026-01-08 17:34 - Gündem

Aydın’daki dev fabrikanın genel müdürü de gözaltında

2026-01-04 21:59 - Gündem

Milletvekillerin 2026’da alacağı maaş belli oldu

2026-01-06 15:26 - Gündem

Aralık enflasyonu yüzde 0,89, yıllık yüzde 30,89

2026-01-05 11:16 - Ekonomi

SOFULAR KÖYÜ’NDE KÜL DEPOLAMA PROJESİNE BÜYÜK TEPKİ

2026-01-05 16:32 - Gündem

YENİ YIL, ESKİ OYUN: AMERİKAN EMPERYALİZMİ VENEZUELA’YA SALDIRIYOR!

2026-01-03 17:29 - Gündem

Sadullah Dülger Denizli KOSGEB İl Müdürü görevine başladı

2026-01-03 13:44 - Gündem

Aydın’da futbol coşkusu

2026-01-04 15:13 - Spor

İlgili Haberler

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

VALİ VAROL, ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLERE KULAK VERDİ

17:34 - Gündem

AK PARTİ AYDIN’DA KADIN KOLLARINDA YENİ DÖNEM! İLÇE BAŞKANLARI BELLİ OLDU

16:23 - Gündem

ASTİM OSB, GÜCÜNE GÜÇ KATACAK

14:43 - Gündem

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık