?>

Germencik'te 'pembe melekler' depremzedelerin yaralarını sarıyor

Germencik'te 'pembe melekler' depremzedelerin yaralarını sarıyor

Gündem - 3 yıl önce

Murat Uçkaç / AYDIN (İHA) - Germencik Belediye Başkanı Fuat Öndeş’in sosyal belediyecilik ilkesi çerçevesinde hayata geçirdiği projelerinden birisi olan Germencik Belediyesi Sosyal Ağı’ndaki (GESA) kadın personeller, ilçeye yerleşen depremzedelerin yaralarını sarmak için seferber oldu. Germencik Belediyesi Sosyal Ağı’ndaki 'pembe melekler' unvanlı kadın personeller, ilçe genelinde uyguladığı sosyal belediyecilik faaliyetlerinin yanı sıra Kahramanmaraş merkezli depremlerden zarar gören ve Germencik’e de yerleştirilen aileler için çaba sarf ediyor. Depremin yaşandığı ilk andan itibaren kriz masası oluşturan Germencik Belediyesi, GESA ekipleri öncülüğünde oluşturulan yardım kampanyasını titizlikle yürüttü. Belediyeye ait hizmet binaları ile muhtarlık ve mahalle camilerine konulan yardımları toplayan 'pembe melekler' ihtiyaca göre eşyaları, yardım bölgesine gönderilmesini sağladı. Deprem bölgesinden Germencik’e gelen vatandaşların bir yuva sahibi olması için de çalışma başlatan Germencik Belediyesi, 'kapılarımızı iyiliğe açıyoruz' projesiyle hayırsever vatandaşların tahsis ettiği evleri düzenleyip, ihtiyaçlarını tamamladıktan sonra depremzedeleri yerleştiriyor. Kadın personellerden oluşan GESA ekiplerinin yaptığı çalışma ile hazırlanan evlerde, depremzedelerin rahat etmesi için gıda, giyim, ev eşyası, hijyen malzemeleri, yakacak gibi her türlü ihtiyaçları temin ediliyor. Deprem bölgesinden Germencik’e gelen yeni doğmuş bebekler için de ailelerine 'hoş geldin bebek' çantası veriliyor, ilaç temini sağlanıyor. Diğer yandan 9-17 yaş arası gençlere de okuma, çalışma ve test kitapları verilmeye devam ediyor. Halkla iç içe bir belediyecilik anlayışıyla görevlerini sürdürdüklerini aktaran Germencik Belediye Başkanı Fuat Öndeş, “Sosyal belediyecilik Germencik Belediyesi’nin ana ilkesidir. Dolayısı ile yaptığımız tüm çalışmaları sosyal belediyecilik anlayışıyla gerçekleştiriyoruz. GESA da bu anlamda hayata geçirdiğimiz önemli bir proje. Gerek günlük hayatta, gerek çeşitli afet ve felaketlerde gerekse de pandemi sürecinde kadın personellerden oluşan birimimiz, vatandaşlarımızın yanında oldu ve olmaya devam ediyor. GESA, şimdi de depremden etkilenen vatandaşlarımız için ilk günden bugüne gerek yardımların deprem bölgesine ulaştırılması, gerekse ilçemize gelen depremzede vatandaşlarımızın ihtiyaçlarının karşılanması için gece ve gündüzlerini birbirine katarak büyük bir özveriyle çalışıyor. Germencik Belediyesi olarak sosyal belediyecilik ilkemizle her zaman ve her şartta vatandaşlarımızın yanında olmayı sürdürüyoruz. Bu çerçevede GESA da sosyal hayatın her alanında var. Vatandaşlarımızdan aldığımız olumlu dönüşler, bize güç ve motivasyon veriyor. Başta büyük bir özveriyle çalışan kıymetli GESA personelimiz olmak üzere katkı sunan tüm çalışanlarımıza teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı.
Haftanın Öne Çıkanları

ADÜ Uygulama ve Araştırma Hastanesi'nde deprem yaraları sarılıyor

2023-02-25 11:59 - Sağlık

“KANUN BENİM”

2023-02-21 15:46 - -

ADH’de Katarakt Ameliyat Cihazı hizmete sunuldu

2023-02-23 14:58 - Sağlık

Çokay: “Depremzede çocuklarla, empati kurmalarını destekleyecek konuşmalar yapılmalı”

2023-02-22 14:54 - Eğitim

Aydınlı 359 sağlıkçı, deprem bölgesinde görev başında

2023-02-21 12:30 - Sağlık

Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel’in kaçak yapı mücadelesi! “Gece gündüz kaçakçı peşinde koşuyoruz”

2023-02-25 11:51 - Siyaset

Aydın’da göreve başlayan 180 tıbbi sekretere eğitim

2023-02-22 17:06 - Sağlık

Buharkentli gençlerin belediye kütüphanesine ilgisi arttı

2023-02-23 11:20 - Eğitim

Aydın’da yenidoğan bakım hizmetleri geliştiriliyor

2023-02-23 13:23 - Sağlık

2023 yılı otlatma ve mera planı açıklandı

2023-02-23 14:43 - Ekonomi

İlgili Haberler

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

VALİ VAROL, ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLERE KULAK VERDİ

17:34 - Gündem

AK PARTİ AYDIN’DA KADIN KOLLARINDA YENİ DÖNEM! İLÇE BAŞKANLARI BELLİ OLDU

16:23 - Gündem

ASTİM OSB, GÜCÜNE GÜÇ KATACAK

14:43 - Gündem

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık