?>

Hastanede çalışan engelli personeller unutulmadı

Aydın Devlet Hastanesi yönetimi, Engelliler Haftası çerçevesinde hastanede çalışan engelli personeller ile bir araya geldi.   

Genel - 3 yıl önce

Onur Durmuş   AYDIN (İHA) - 10-16 Mayıs Engelliler Haftası nedeniyle, Aydın Devlet Hastanesi’nde görev yapan engelli çalışanlarla hastane yöneticileri bir araya geldi. 

Aydın Devlet Hastanesi’nden yapılan açıklamada, "Engelli olmak bir engel değildir, sadece aşılması gereken bir düşüncedir. Sevgi varsa engel yoktur" parolasıyla bir araya geldiğimiz engelli çalışma arkadaşlarımızın hayatlarını kolaylaştırmak ve engelsiz bir yaşam sürmelerine yardımcı olmak kurum olarak öncelikli gayelerimizdendir” denildi.

Haftanın Öne Çıkanları

AK Parti Aydın mitinginden tepki çeken görüntüler: Türk bayrağı yine yerlerde

2023-05-09 21:48 - Siyaset

KARAKOZ: 1 OY CHP’YE 1 OY KEMAL KILIÇDAROĞLU’NA

2023-05-13 15:57 - Siyaset

CHP'den AK Parti il binası önüne dev Kılıçdaroğlu pankartı

2023-05-10 14:09 - Siyaset

KARAKOZ'UN HIZINA YETİŞİLEMİYOR

2023-05-11 10:12 - Siyaset

Aydın, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı bekliyor

2023-05-09 13:17 - Siyaset

Resmi olmayan sonuçlara göre Aydın’ın milletvekilleri belli oldu

2023-05-15 10:28 - Siyaset

KEDİ BURADA, ET NEREDE?

2023-05-15 18:14 - Köşe Yazısı

Kılıçdaroğlu Aydın'da tarih yazdı: 65.000

2023-05-10 17:27 - Siyaset

EŞİN VE AKSU SONUCA ETKİ EDER

2023-05-11 14:57 - Köşe Yazısı

CHP AYDIN'DAN İKTİDAR YÜRÜYÜŞÜ

2023-05-12 16:43 - Siyaset

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık