?>

Hükümlülerin ilahileri protokolü mest etti

Nazilli E Tipi Açık Ceza İnfaz Kurumunda geleneksel hale getirilen iftar yemeğinde ilçe protokolü bir araya gelirken, iftarın ardından hükümlülerden oluşan ilahi korosu büyük ilgi gördü.  

Genel - 3 yıl önce

Ali Soydemir   AYDIN (İHA) - Nazilli E Tipi Açık Ceza İnfaz Kurumunda her Ramazan ayında geleneksel olarak düzenlenen iftar programı ilçe protokolü, kurum personeli ve hükümlülerin katılımıyla gerçekleştirildi. Kur’an-ı Kerim tilaveti ve ilçe müftüsü Selami Bayrakçı’nın iftar duasının ardından Ceza İnfaz Kurumunda cezasını infaz etmekte olan hükümlülerle birlikte yenilen iftar yemeğine, yaklaşık 150 kişi katıldı. Açık Ceza Evi bahçesinde oluşturulan alanda gerçekleşen iftar etkinliğinde cezaevi vaizi Kadir Sağ tarafından seslendirilen Naat-ı Şerif sunumu büyük beğeni alırken, hükümlülerden oluşan koronun okuduğu ilahiler de mest etti.  

Nazilli Cumhuriyet Başsavcısı Murat Dilsiz ve Ceza İnfaz Kurumu müdürleri Hasan Elpe ile Orhan Tekfidan’ın ev sahipliğinde düzenlenen iftar programına; Nazilli Kaymakamı Sedat Sırrı Arısoy başta olmak üzere Adli Yargı Komisyon Başkanı Menduh Yalvaç, İlçe Jandarma Komutanı Caner Özkul, Nazilli Ceza İnfaz Kurumu Savcısı Ali Okur, İlçe Emniyet Müdürü Şafak Yıldırım, Nazilli Adliyesinde görev yapan hakim ve savcılar, İlçe Müftüsü Selami Bayrakçı, Denetimli Serbestlik Müdürü Ahmet Ahlatoğlu, kurum yöneticileri, ceza infaz kurumu personeli ve hükümlüler katıldı. 

“İftar yemeklerimiz geleneksel olarak devam edecek” Nazilli Cumhuriyet Başsavcısı Murat Dilsiz, etkinlikle ilgili yaptığı konuşmada, “Öncelikle güzel gecede emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum. Başı rahmet, ortası mağfiret, sonu cehennem azabından kurtuluş olan Ramazan ayının sonuna gelmekteyiz. Öncelikle Allah'tan, tutulan tüm oruçların makbul eylemesini diliyorum. Sağlık, sıhhat içerisinde bayrama ulaşmayı diliyorum. Bu sene maalesef depremler nedeniyle buruk bir Ramazan ayı yaşıyoruz. Hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet, yaralılarımıza da acil şifalar diliyorum. İftar yemeklerimiz geleneksel olarak devam edecek” dedi. 

Ceza infaz kurumunda Ramazan ayında yapılan faaliyetlere katılım gösteren hükümlülere takdir belgesi verilirken, kurumda emekli olan personellere de plaket takdim edildi. İftar etkinliği teravih namazı ile son buldu.

Haftanın Öne Çıkanları

Yeniden Refah Partisi'nde İslamiyet Tartışması

2023-04-11 09:00 - Siyaset

Rıdvan Eşin BBP'nin adayı oldu

2023-04-14 09:53 - Siyaset

ADÜ Tıp Fakültesi'nin ilk öğretim üyesi Prof. Dr. Hulki Başaloğlu emekli oldu

2023-04-08 13:34 - Genel

MİLLET ÇANTADA KEKLİK

2023-04-10 15:10 - Köşe Yazısı

ADÜ'de dev skandal!

2023-04-12 17:39 - Genel

CHP'Lİ ÇANKIR: ÜLKEMİZİ AYDINLIK YARINLARA TAŞIMAK İÇİN ÇALIŞMALARA DEVAM EDECEĞİZ

2023-04-09 12:33 - Siyaset

Memleket Partisi'nin Aydın'daki adayları belli oldu

2023-04-09 22:21 - Siyaset

Aydın’da market raflarında ‘Erdoğan sayesinde’ etiketleri

2023-04-07 21:43 - Genel

Yeniden Refah Partisi İlk Toplantısını Yaptı

2023-04-10 23:48 - Siyaset

Patlayan dönercinin sahibi yeni dükkan açıyor

2023-04-11 17:12 - Genel

İlgili Haberler

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

NAZİLLİ BELEDİYESİ’NDEN 41 NOKTADA EŞ ZAMANLI YOL SEFERBERLİĞİ

14:34 - Genel

EFELER DAHA TEMİZ VE DAHA KONFORLU HALE GELİYOR

12:43 - Genel

ÇİNE BELEDİYESİ, HALK SAĞLIĞI İÇİN SAHADA

20:04 - Genel

KUŞADASI BELEDİYE BAŞKANI ÖMER GÜNEL'İ DUYGULANDIRAN MEKTUP

18:42 - Genel

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık