?>

İl Emniyet Müdürü Erdoğan’dan ’Vefa’ buluşması

Aydın İl Emniyet Müdürü Armağan Adnan Erdoğan, emekli polis memurları ile buluşarak teşekkür belgesi takdim etti.

Gündem - 1 yıl önce

Aydın İl Emniyet Müdürü Armağan Adnan Erdoğan, emniyet teşkilatına uzun yıllar hizmet verdikten sonra emekliye ayrılan personelle Polis Evi’nde düzenlenen programda bir araya geldi. Buluşmada, emekli teşkilat mensuplarına özverili ve fedakar hizmetlerinden ötürü teşekkür eden İl Emniyet Müdürü Erdoğan, kendilerine emeklilik hayatlarında sağlık, mutluluk ve huzur diledi.

Program kapsamında, emekli personele "Teşekkür Belgesi" takdim eden Müdür Erdoğan, "Sizlerin bıraktığı izler, teşkilatımıza her zaman yol gösterecek. Emekleriniz için minnettarız" ifadelerini kullandı.

Konu ile ilgili Aydın İl Emniyet Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada "İl Emniyet Müdürümüz Armağan Adnan Erdoğan, müdürlüğümüz kadrosundan emekli olan teşkilat mensuplarımız ile Polis Evi’nde bir araya geldi. Emeklilik hayatlarında kendilerine başarılar dileyen İl Emniyet Müdürümüz, göstermiş oldukları özverili ve fedakar çalışmalarından dolayı emekli Teşkilat Mensuplarımıza ’Teşekkür Belgesi’ takdim etti" ifadeleri yer aldı.

Haftanın Öne Çıkanları

Bakanlık harekete geçti! Mükremin Gezgin’e suç duyurusu!

2025-04-22 10:17 - Magazin

Başkan Günel'in liderlik beklentisi gerçek oldu... En çok gemi Kuşadası'na geldi

2025-04-18 15:15 - Ege

Berk Atan’a Kaza Şoku! Sağlık Durumu Merak Ediliyor

2025-04-19 12:29 - Magazin

Kuyucak’ta gelenek 40 yıldır sürüyor

2025-04-21 14:10 - Ege

Karacasu’da kuzugöbeği mantarı sezonu başladı

2025-04-19 13:28 - Ege

İsrail, Suriye'ye yönelik saldırı planını onayladı

2025-04-21 10:28 - Dünya

Aydın’a yeni nesil radar sistemi!

2025-04-23 15:17 - Gündem

Söke’de Gıda Güvenliği İçin Denetim Seferberliği

2025-04-20 21:32 - Sağlık

EFELER’İN ARDINDAN KUŞADALI VATANDAŞLAR DA BAŞKAN ÇERÇİOĞLU İLE SAĞLIKLI YAŞAMA ADIM ATIYOR

2025-04-21 14:16 - Sağlık

Bozdoğan’da traktör devrildi: 1 ölü, 1 ağır yaralı

2025-04-21 10:01 - Asayiş

İlgili Haberler

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

VALİ VAROL, ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLERE KULAK VERDİ

17:34 - Gündem

AK PARTİ AYDIN’DA KADIN KOLLARINDA YENİ DÖNEM! İLÇE BAŞKANLARI BELLİ OLDU

16:23 - Gündem

ASTİM OSB, GÜCÜNE GÜÇ KATACAK

14:43 - Gündem

Günün Manşetleri

ADA MODERN’DE FOTOĞRAF SANATI FARKLI YÖNLERİYLE MERCEK ALTINA ALINDI

22:04 - Kültür - Sanat

BÖYLE İMZA KAMPANYASI GÖRÜLMEDİ: “KILIÇDAROĞLU’NU KENTİMDE İSTEMİYORUM” KAMPANYASI BAŞLATILDI

21:18 - Gündem

ANAHTAR PARTİLİ UYSAL, AŞURE GÜNÜ'NÜ UNUTMADI

20:09 - Gündem

DİDİM BELEDİYESİ’NDEN HALK SAĞLIĞI İÇİN KESİNTİSİZ MESAİ: İLAÇLAMA ÇALIŞMALARI ARALIKSIZ SÜRÜYOR

20:00 - Genel

SAĞLIKLI YAŞAMIN SIRLARI İKİNCİ BAHAR MERKEZİ'NDE KONUŞULDU

18:21 - Sağlık